heb ik nog kleine kans dat ik zwanger ben?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben vandaag 1week en een dag overtijd,maar sinds vanmiddag heb ik licht bloedverlies gehad het zet niet door tot nu toe.Wilde vandaag toevallig een test gaan doen,maar is dat verstandig of moet ik het even aankijken?iemand ervaring mee?
help!?
Alvast bedankt!
groetjes jennifet

als je het vermoed dat je wel zwanger bent dan zou ik gewoon testen, dan heb je duidelijkheid.

ja heb wel het idee dat ik zwanger ben maar dat zou de eerste keer zijn dus geen idee hoe het voelt,wel last van me borsten,hoofdpijn en ik dacht vorige week blaasontsteking te hebben (getest bij de dokter)maar geen blaasontsteking.Dan ga ik misschien toch even testen vanavond!Bedankt voor je reactie!
groetjes

Testen zou ik zeggen.... bij mij was de test helaas negatief maar doordat ik de spanning van het wachten kwijt was werd ik ongi. Dat wachten is ook niet alles he.
Ik raad je wel aan om in de s'ochtends te testen..Je ochtend urine is heel sterk dus betere kans op een positieve uitslag ivm hcg hormoon.

succes en ik hoop dat het positief is.
gr Winx

Ik zou ook testen....het kan altijd een innestelingsbloeding zijn.....en met testen heb ik meestal zekerheid.

Succes!

Hoi,
Kan zeker nog, mijn kennis verliest ook licht bloed en is nu 8wk, licht bloedverlies kan voorkomen in de zw.
Morgenochtend toch maar even testen dan weet je het!
Succes Gr MJ

testen net zoals die andere meiden al zeiden. dan heb je zekerheid. succes

groetjes hilda

Terug
Bovenaan