heb ik nog kleine kans dat ik zwanger ben?

bedankt voor alle reacties!!!:)
vanochtend wilde ik gaan testen maar na het plassen toch ongi geworden..:( vind het toch vreemd,omdat ik eigenlijk dacht dat ik zwanger was door de bijwerkingen:S misschien omdat ik gestopt ben met de pil?klopt het nu dat ik over 2weken m'n vruchtbare dag heb?hoop de volgende keer beter nieuws!
de rest ook succes!!
groetjes

bij een 28 dagen cyclus heb je op ongeveer de 14e dag na de 1e dag van je menstruatie idd je eisprong en weer ongeveer 14 dagen daarna word je dan weer ongesteld of ben je zwanger.

na t stoppen met de pil kan t best ff duren voor alles weer op gang is. maar bij iedere vrouw is dat anders...ben zelf halverwege de pil gestopt (moest nog een week slikken) en was diezelfde maand al zwanger...dus heb helemaal niet ontpilt! nu de 2e keer proberen we al sinds november vorig jaar zwanger te worden, waarbij we in juli van dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad en m'n linkereileider is verwijderd. ben nu weer in afwachting van m'n NOD (of liever niet natuurlijk) ben begonnen met ovutesten en die gaven zo'n twee weken terug een positieve test. dus er is een grote kans dat...we wachten t maar weer af...
die ovutesten heb ik gewoon via t internet besteld en waren niet echt superduur (babyboomshop.nl) en ze doen t kennelijk wel. dan heb je wat meer richting om te klussen...Succes ermee!

ik heb ovutesten van matcare via internet. Echt goedkoop en bij mij helemaal 100% betrouwbaar!

Terug
Bovenaan