heb ik wel een eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben Letta en ik ben 27 jaar. Ik ben in maart 2005  na 10 jaar gestopt met de pil.
Daarna werd ik keurig op 24 april ongesteld, maar daarna 10 mei alweer en laatst 1 juni. Nu zat ik net op babybrabbel mijn cyclus te berekenen. En daar stond dat mijn cyclus gemiddeld 20 dagen is en dat er dan meestal geen eisprong plaats vindt. Dat vond ik nogal eng om te lezen. Heeft iemand van jullie dit ook gehad toen die net gestopt was met de pil? Of zijn er mensen die ook korte cyclussen hebben, maar wel gewoon een eisprong? Ik ben erg benieuwd. Ik hoop iets te horen.

Groetjes Letta

Hoi,

Als het goed is heb je juist veel eisprongen. Het is zo dat als je een eisprong hebt gehad en dit eitje is niet bevrucht dan   komt het los in de vorm van een ongesteldheid, Even in het kort. Dus als je zo regelmatig ongi bent heb je volgens mij juist vaker een eisprong. Als   je blijft twijfelen dan zou ik je HA raadplegen! Die weet het vast en zeker.

Succes helen

Ga dit zeker maar even navragen bij de ha.
Want meestal als het korter is dan 21 dagen heb je geen eisprong omdat een eicel 8 dagen nodig heeft om te rijpen in de eierstok.
Dit heb ik even opgezocht voor je, want ik had het eerder gelezen.

Groetjes Alma

Bedankt voor jullie reactie.

Wat Alma zegt dacht ik namelijk ook, maar ik weet het niet zeker.
Hoe kwam jij erbij Helen? Heb je dat misschien ergens gelezen?

Ik ga het zeker even bij HA navragen, want het zit me toch niet helemaal lekker.

Groetjes Letta

laat maar weten wat de ha zegt.
ben wel benieuwd.
grote kans dat je mag gaan temperaturen.
Dan weet je het meestal snel genoeg.
Maar goed laat maar weten.
Alma

Ik zal het zeker laten weten!!
hoe lang ben jij al bezig?
letta

Hoi Letta

Wij zijn pas in ronde 2 en ik denk dat het ook ronde 3 gaat worden.
volgens mijn vorige cyclus moet ik morgen een eisprong hebben, maar als ie normaal (28 dagen) is dan is dat 2 dagen later en dan het klussen van eergister niet genoeg denk ik.
En mijn man ligt nu in het ziekenhuis  bij te komen van een operatie.
Hij mag morgen dan wel naar huis, maar klussen zit er nog niet in  balen!!
Nou ja hopen dat het toch eerder de eisprong is. ik voel niks dus weet ook niks.

Groetjes Alma

Ja, balen he dat je eigelijk alleen maar kan afwachten.
Wij zijn ook pas net begonnen, maar toch duurt het lang.
Nou ik hoop het voor.
En ik hoop ook dat het goed gaat met je man.
Suc6
Letta

Terug
Bovenaan