heb ik wel een eisprong?

Ik heb gelukkig niet zo'n probleem met dat wachten. Dat zal komen als het lang gaat duren of zo. Maar zolang we nog maar net bezig zijn kan ik er nog heel nuchter over blijven.

En met mijn man komt het wel goed hoor. Ben nog bij hem geweest en alles ging zoals het moest.
Baal alleen zo dat ik alleen moet slapen.
Maar ik moet niet zeuren schijnbaar, want hier zitten zo veel vrouwen waar de man of juist de vrouw 's nachts niet thuis is.
En toch vind ik het erg (ook voor de rest) Ik slaap veel minder goed.

Maar één nachtje volhouden en morgen is ie er weer.

Alma

Nou ik wil geen probleem hebben met wachten, maar stiekem heb ik dat toch. Als ik dan iets voel denk ik gelijk van alles.
Hoewel ik nu al zeker 2 dagen last van mijn onderbuik heb. Zo'n gevoel om ongesteld te worden. Een heel opgeblazen gevoel onder in mijn buik en af en toe kleine steekjes.
En nu heb ik zo iets van: ik zal van de week wel ongesteld worden.
Dus misschien lukt het me toch om wat nuchterder te zijn.

Ik vind het ook nooit leuk om alleen te slapen. Je mist toch het warme gevoel van iemand naast je. Gelukkig is het inderdaad maar 1 nacht.
Ik hoop dat je lekker kan slapen

Groetjes Letta

Hoi

Ik ben Carol en 24 jaar,  ik ben  sinds sept 04 gestopt met de pil.
Bij mij was het zo dat ik geen menstruatie kreeg.
Ik ben hiermee naar de ha gegaan, ik  ben toen doorverwezen naar de  gynaecoloog.
Ik bleek PCO-syndroom te hebben, ik maak dus geen of heel af en toe een eisprong aan.
Er zijn wel medicijnen die een eisprong  op wekken. Allen helpen die  bij mij niet goed.
De gynaecoloog heeft vaak vrij snel gezien als je PCO hebt, dit doen ze met een inwendige echo en bloedprikken.
Succes ermee

Liefs Carol  

Als ik het dan goed zie dan is jou nod alweer de 20e. dus je hoeft al niet zo heel lang meer te wachten. hoewel de dagen, als je erop wacht, vooruit lijken te kruipen natuurlijk.

wens je veel succes in je "wachttijd".

en zal voor je duimen.

mijn wachtijd komt dus nu ook, nou er toch niet geklust word en mijn nod zal op 2 jullie denk ik plaatsvinden.

Groetjes Alma

Ja, ik ga inderdaad uit van de 20e of de 22e. Dus dat wordt weer even spannend.

Ik wens je ook veel suc6 en veel plezier vandaag dat je mannetje weer thuis is.

we blijven duimen..........

Groetjes Letta

Ik moet het even kwijt.

Waarschijnlijk zou ik rond de 20e ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niets!!!!!
Ik wil absoluut niet te blij zijn, maar ik moest het even kwijt. Misschien duurt het nu gewoon wat langer en ben ik 28 juni (dan heb ik namelijk wel een normale cyclus van 28 dagen) gewoon ongesteld. Ik heb ook geen verschijnselen, maar je hoopt het toch. Ik hoop dat ik het volhou om tot 28 juni niet te testen en misschien word ik wel eerder ongesteld.
Ik blijf hopen. Iedereen suc6!!!!!!!!!!!!!

hoi letta.

Laten we het hopen!

Ik duim voor je!!  en we hopen dat het zo is, dan kan alles misschien toch normaal verlopen.

groetjes Alma

hoi hoi

helaas kan het inderdaad zo wezen!!!

omdat als je bevrucht mocht raken het eitje geen kans heeft om in te nestelen ..je hebt juist niet meer eisprongen..je kan er meer over lezen bij www.kindje op komst.nl

maar ga je niet druk lopen maken want je bent tenslotte net gestopt je lichaam moet wennen aan geen pil enzo..

let maar op dat je cyclus vanzelf weer langer wordt..

sucses

Terug
Bovenaan