heb jij een super kinderwagen? Tell me!!!

Hoi!

Wij hebben de urban jungle. We zijn erg blij met deze wagen. Hij is stevig, mooie hoge bak waar het kindje in ligt, goed wendbaar wiel aan de voorkant, echt een topper!
Het enige wat hij niet kan is het buggy gedeelte naar je toe. Vind ik geen nadeel hoor want ze kijken wanneer ze iets ouder zijn toch het liefste van zich af. We hebben 4 kinderen dus wel genoeg ervaring.

Groetjes Wendy

Hoi Inge,

Wij hebben een Quinny freestyle, met 4 wielen. Hij rijdt heerlijk en er zit (vooral tegenover 3-wielers) een enorme boodschappen mand onder. Het buggy gedeelte kan zowel voor- als achteruit geplaatst worden en kan helemaal plat en helemaal rechtop. Perfect toch!?

Groetjes, Mama van Merel en Mees

p.s. Mocht je interesse hebben; wij gaan hem opruimen. Hij is aubergine en in zeer goede staat. Ik kan je foto's toesturen als je wilt!

Wij hebben een maxi taxi!

Handig voor alle lengtes, sportief, goede en makkelijke banden en veel ruimte onderin voor boodschappen.

De maxicosi kan er op, de reiswieg én uiteraard de kinderwagen zelf!

Heerlijk ding, en heel easy aan je lengte aan te passen!

Groetjes en succes!

Het is waarschijnlijk al een beetje te laat om hier op te reageren (misschien is de baby er al wel), maar wij hebben een x-adventure. Ik heb de Inmotion (volgens mij heet ie zo, weet niet helemaal zeker, maar in ieder geval het model met 4 wielen).

Ik heb deze gekozen om dezelfde redenen als jij opgeeft: De bak staat hoog, de buggy is goed en er kunnen veel boodschappen onderin.

Over de instabiliteit bij driewielers, die zijn wel degelijk iets instabieler. Niet met het rijden, hoor. Dat is geen probleem. Maar leg eens één vinger halverwege de kinderwagenbak en druk er eens op? Je wagen gaat zonder moeite om. Zolang niemand aan je wagen komt, is er niks aan de hand, maar houdt je wagen altijd vast. Zeker wanneer je aan het rijden bent of bijv. in de supermarkt. Als er een kindje komt kijken naar je baby, dan ligt 'ie echt om.

Een goede kinderwagen is met 4 wielen eigenlijk net zo wendbaar als een 3-wieler. Bij een beetje gesorteerde winkel kun je ze uitproberen, dan zul je zien dat het echt net zo makkelijk gaat.

Groetjes, Marisa

Ik heb de bugaboo. Echt ideaal, heel goed en makkelijk inklapbaar. En wat ik ook echt handig vind is dat hij heel wendbaar is. Als ik even een paar boodschappen moet doen en ik heb een mandje in mijn hand is het heel makkelijk om de wandelwagen nog te besturen. Ik ben erg tevreden over de bugaboo

Wij hebben de Quinny Speedy red flame edition! Hij is 3-wiels, loopt hartstikke soepel, bestaat in veel stoere kleurtjes en iedereen zegt dat ie mooi is :p
Het is een combinatie wandel-/ kinderwagen, dus gaat nog lang mee ook!

quote: MamaVanLiz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 07:31:44'));

Wij hebben de Quinny Speedy red flame edition! Hij is 3-wiels, loopt hartstikke soepel, bestaat in veel stoere kleurtjes en iedereen zegt dat ie mooi is :p
Het is een combinatie wandel-/ kinderwagen, dus gaat nog lang mee ook!

////////////////////
Dat dachten mijn vriendinnen ook die de speedy kochten. alleen willen hun kindjes er niet meer in omdat z e niet recht op kunnen zitten. ze willen graag zelf kijken en wat zien en bij de speedy is het zit gedeelte niet heel recht te zetten. ze zijn dus vrij snel overgestapt op een buggy.

hoi hoi,

Ik heb zelf een wat oudere quiny, op zich ben ik daar wel tevreden over. Ik zal je wel als tip meegeven dat er een, als je voor een gaat waar drie wielen aan zitten, een zwenkwiel. Want dat heb ik niet en dat is best lastig en stuurd ook nog eens zwaar. Verder zou ik je wel aanraden iets te halen waar de maxicosi op kan, hebben wij ook en dat is erg handig vooral als ze wat zwaarder worden. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes Karin mama van Nathan

Terug
Bovenaan