Ik zou eigenlijk de borstvoedingsperiode en de kraamweek over willen doen.
In de kraamweek heb ik voor mijn gevoel niet echt begeleiding gehad met de bv, Daniel is op vrij avond geboren na een bevalling van 4 uurtjes (die zou ik dus echt niet over willen doen, vond het wel heel goed zo, ;-) ) en Daniel was erg misselijk van vele binnengekregen vruchtwater.en wilde niet drinken op vrij op zaterdag nacht en zaterdag overdag, ik ben pas zaterdagmiddag begonnen met kolven en za op zo nacht wilde Daniel wel ineen drinken, maar toen had ik geen begeleiding wat mij van za op zondagnacht enorme kloven heb opgeleverd en ik zo daardoor niet meer voeden kon.
Zo, ma, di en wo afgekolft en do pas begonnen toen mijn kloven dicht waren, met zo voeden, maar Daniel pakte niet goed en was heel onrustig en vrijdag ging de kraamzorg naar huis.
Heb dus niet echt een goede start gehad en denk zelf dat ik daarom ook 4 maanden lang aan het tobben ben geweest, er is niet 1 voeding die normaal 'liep' en deed er wel een uur over, en die 4 maanden meerdere keren spruw en inwendige schimmelinf gehad en kloven....
Ook paste mijn voeding zich niet aan, aan Daniels behoeften en had ik geen melk, de laatse paar weken zat ik 5x te voeden op een dag en daarnaast ook nog 5x te kolven tussendoor om meer voeding te krijgen maar gebeurde dit gewoon niet.
Dit zou ik dus graag over willen doen!
Een heel verhaal maar jah,
Ben ook beniuewd naar de rest,
Liefs Marina