Heb net een zeer mooi pakket positiekleding binnen zeer goedkoop

A

Anoniem

Guest
Ik had afgelopen week een hele mooie outfit gekocht allemaal trendy positiekleding van bekende merken, het is kleding van de huidige collecties maar dan wel voor belachelijk lage prijzen.

Kijk maar eens op www.mooiverpakt.nl

En het mooie is ben je niet meer zwanger kun je deze kleidng nog goed door verkopen omdat het allemaal van 2006/2007 is.

Ehm.... niet om meteen commentaar te leveren hoor, maar ik zie dat je als naam ook 'mooiverpakt' gebruikt? Is dit dan misschien een reclame-uiting?

Maakt mij niet uit verder hoor, maar 't viel me op.

Bovendien heb ik even op de site gekeken en er staan inderdaad geweldige kleren op! Ik ben (nog) niet zwanger, maar in ieder geval weet ik waar ik m'n kleding dan moet gaan bestellen.

Groetjes,
Chantal

Hoi Chantal,

het was mij ook al opgevallen, ach je moet toch ergens je klanten werven... hahaha

groetjes Mariska

ps Prenatal warenhuizen verkopen veel leuke kleding voor weinig
 (ik werk er niet..)

En ik vind dat je bij de Miss Etam en Promiss ook enorm leuke kleding kunt halen en dan kun je het gelijk passen, dat is het nadeel van internet bestellen...

MAAR MOOI VERPAKT TOCH SUCCES!!!

xX Saskia

Er staan inderdaad mooie dingen op en de merkkleding is idd de helft goedkoper. Maar dat je niet kunt passen vind ik een groot nadeel, bij een postorderbedrijf kan ik het dan gewoon terugsturen maar bij mooiverpakt krijg ik geen geld terug. Daar kan ik alleen ruilen en dat vind ik dus niet handig.

Hey!

Het lijkt me niks om via internet kleding te bestellen maarja dat is ieder eigen!
Als je bij miss etam of prenetal of h&m let op aanbiedingen ben je veel goedkoper uit!
Laatst had ik 2 shirtjes voor 5 euro bij prenetal! En bij de h&m kun je al voor 15 euro een broek kopen!
Voordeel vind ik dat je het kunt passen want op het plaatje lijkt het heel mooi maar als je hem aanhebt kan het heel raar zitten!

Dit is mijn mening maar voor diegene die het liever via internet bestellen moeten dat gewoon doen hoor!

xxx ssuss

Beste dames,

Ik heb een geweldig adres voor positiekleding, ik ben er zelf klant en iedere keer weer wordt ik behandeld als een prinses! (zo zien we het graag!), ik hoef het pashokje niet eens uit...je geeft aan wat je smaak een beetje is en de dames hebben een heel goede kijk op wat je staat, ik kom iedere keer met een geweldige outfit naar buiten!
Het is INNANA in de binnenstad van Eindhoven, super!

Bezoekers van   JONGE GEZINNEN  die via deze link op www.mooiverpakt.nl een bestelling plaatsen krijgen een gratis attentie ( Pregnancy Belt, Buikband e.d.). Vermeld bij bestelling: gevonden via JONGE GEZINNEN

Terug
Bovenaan