Heb net een zeer mooi pakket positiekleding binnen zeer goedkoop

Mooi verpakt???? Helaas heb ik dat nog niet mogen zien!!!

Ik heb vorige week een tuinbroek besteld en dezelfde dag de betaling per internetbankieren gedaan. Dat was vorige week woensdag. Na ontvangst van betaling zou het pakketje binnen 24 uur bezorgd worden. Na geen reactie vrijdag maar even een mailtje gestuurd met de vraag of mijn betaling goed ontvangen was.Het is nu dinsdag en wat denk je, geen reactie op mijn vraag over mijn betaling en in de verste verte geen tuinbroek gezien.

Ik heb 26 euro betaald en hoop dat ik snel mijn broek ontvang of mijn geld terugkrijg.

Ik weet niet of er nog mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met mooiverpakt of is het toeval dat het mij overkomt?

Groetjes Daatje

Daatje, ik wil je via deze weg laten weten dat de tuinbroek is verzonden, krijg helaas geen mailcontact met je. Misschien heb je een spamfilter aan staan omdat wij reclame in de mail hebben,excuses voor het ongemak.

Mooiverpakt je hebt dus bij jezelf een pakketje besteld ?

gr,

Bianca

Onder de noemer van "Kreatief" reclame maken. Daarom stellen we er ook een presentje tegenover voor alle lezers van deze site die bij ons een bestelling plaatsen.
www.mooiverpakt.nl

Hallo,

Toch vind ik dit niet de juiste manier van reclame maken.

Groetjes

Mooi verpakt, raar hoor dat je me niet kunt mailen. Allereerst heb ik geen spamfilter en als je gewoon op mijn bericht hebt gereplied dan komt het altijd aan. Tenslotte heb ik ook een orderbevestiging per email van je ontvangen.....

Maar goed, ik weet niet wanneer je de broek hebt verstuurd maar ik heb nog steeds niks!

Ik hoop dat ik de broek voor vrijdag (morgen) heb want anders wil ik liever mijn geld terug!!!

Daatje

Nou na lang wachten heb ik zojuist mn tuinbroek ontvangen! Hij is erg leuk en zit superlekker!

Jammer dat het zo lang duurde waardoor ik me zorgen ging maken, maar de broek maakt het allemaal goed!

Groetjes Daatje

WEGENS SUCCES VERLENGEN WIJ DEZE AKTIE:

Bezoekers van   JONGE GEZINNEN  die via deze link op www.mooiverpakt.nl een bestelling plaatsen krijgen een gratis attentie ( Pregnancy Belt, Buikband e.d.). Vermeld bij bestelling: gevonden via JONGE GEZINNEN

Terug
Bovenaan