Heb verloren mijn beste vriend

Heel heel veel sterkte!!!!! Ik zou ook niet weten hoe je verder moet....Maar weet wel dat je 2 kindjes hebt om voor door te gaan!! Ik hoop echt voor je dat je in hun de liefde van jou en je man terugziet en troost kan vinden. Ik wens je echt heel erg veel sterkte!!!!

Liefs Robin

o neee wat erg voor je zeg! Gecondoleerd. En dit nu je zwanger bent... ik heb er geen woorden voor. Ik wens je heeel veel sterkte met dit grote verlies en hoop dat je veel steun hebt in je omgeving... en echt heel veel sterkte met dadelijk de bevalling en daarna meis!!

Liefs Joyce
Maart mama

Jeetje, zit ik hier te struinen (hoor bij juli 2010) kom ik je hier ineens tegen.

Ik zag het toevallig in de krant en heb ook een kaartje gestuurd. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken! Je had het geluk gevonden en nu ben je je allerliefste al weer kwijt...

We wensen je heel veel sterkte en kracht toe.

Lieve groetjes,

Nelly & Lex
Dean en Lynn

Jeetje, zit ik hier te struinen (hoor bij juli 2010) kom ik je hier ineens tegen.

Ik zag het toevallig in de krant en heb ook een kaartje gestuurd. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken! Je had het geluk gevonden en nu ben je je allerliefste al weer kwijt...

Lieve groetjes,

Nelly & Lex
Dean en Lynn

Lieve groetjes,

Nelly & Lex
Dean en Lynn

Lieve groetjes,

Nelly & Lex
Dean en Lynn

Terug
Bovenaan