hebben de niet nog bevallen moeders dat ook!!!

hallo dames

dit is nu de 3de keer dat ik het probeer te plaatsen en hopelijk lukt dit wel

een paar weken terug wilde ik zo graag snel bevallen omdat ik het echt zat was.
maar nu heb ik dat gevoel helemaal niet meer ik heb zoiets van hoe later hoe beter,
ik ben a.s vrijdag 39 wk zwanger,misschien komt dat dooordat ik geen klachten meer
heb,aangezien ik nog harde buiken en last heb van voorweeeen voel ik me kiplekker.
ben ik de enige!!!of zijn er nog meer a.s moeders die dit ook hebben.

veel liefs
kaltoum

Wa salaam 3alikoum kaltoum,

Je bent niet de enige hoor, ik had eerst zoiets van kom er nu uit ik was het echt helemaal zat...
Maar nu het bijna zover is, denk ik er ook niet meer zo over, ik heb zoiets als het komt komt het!!!
Maar ben ook best wel een beetje bang voor de bevalling eerlijk gezegd , misschien daarom, waarom niet net als sprookjes dat het door een ooievaar word gebracht he
Ik heb ook alleen maar harde buiken en voorweeen, voor de rest ook nergens last van, nou ja behalve veel plassen dan
Nou ik wens je in ieder geval een voorspoedige bevalling toe, en moge allah je  wondertje beschermen, en op laten groeien tot een goed moslim(a)...

liefs Chahida

hoi chahida

o gelukkig maar ik dacht even dat ik de enige ben hier met die gevoelens.
ik wens jou ook voorspoedig bevalling en inschallah een gezond kindje.
is dit trouwens je eerste kindje?

veel liefs kaltoum

quote: kaltoum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2007 17:11:43'));

hoi chahida

o gelukkig maar ik dacht even dat ik de enige ben hier met die gevoelens.
ik wens jou ook voorspoedig bevalling en inschallah een gezond kindje.
is dit trouwens je eerste kindje?

veel liefs kaltoum

Hoi,

Je bent zekers niet de enige meid,en hoe is het verder met jou gaat het nog een beetje...
Ik begin hem af en toe echt te knijpen als ik denk aan de bevalling..
Dit is mijn eerste kindje ja en van jou???...
Ik ben zo zenuwachtig, ik kan niet w8 gewoon

liefs Cha

Ik heb wel zin om te bevallen.
Morgen moet ik voor de 41w5d controle en ben het spuug zat. De afgelopen week is mijn lichamelijke conditie hard achteruit gegaan. Vorige week kon ik nog van alles maar nu ben ik echt snel moe.
wil mijn kindje zien en vasthouden.

Sterkte dames die nog moeten!

hoi cha

het gaat hier ook wel redelijk goed.het is voor mij de 3de kindje,maar toch ervaar ik de zwangerschap alsof het de eerste keer is voor mij,en wat betreft de bevalling laat
maar komen we zien het wel hoe het gaat,de 1ste duurde 12 uur,de 2de in 5 uur,en deze hopelijk nog sneller maar dat zien we dan wel.
maar voor wanneer ben je uitgerekend en weet je al wat het wordt?
 veel liefs
kaltoum

quote: kaltoum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 10:13:46'));

hoi cha

het gaat hier ook wel redelijk goed.het is voor mij de 3de kindje,maar toch ervaar ik de zwangerschap alsof het de eerste keer is voor mij,en wat betreft de bevalling laat
maar komen we zien het wel hoe het gaat,de 1ste duurde 12 uur,de 2de in 5 uur,en deze hopelijk nog sneller maar dat zien we dan wel.
maar voor wanneer ben je uitgerekend en weet je al wat het wordt?
 veel liefs
kaltoum

Mashallah je 3de kindje, leuk jo
Ik hoop echt dat mijn eerste bevalling een beetje snel gaat!!!
Ik ben 28maart uitgerekend, dus morgen, maar heb zo het gevoel dat ik overtijd raak, maar ja maak niet uit, ik weet tenminste dat ik binnen die 2weken mijn kleine wondertje in mijn armen mag houden!!!
Wat het word weet ik ook al, echt spannend..
Weet jij ook al wat het word?..
Zodra het is geboren laat ik het wel weten hiero

Alvast succes meid!!!!

Hoi Chahida...

Ik wil het niet voor je tegen laten vallen, maar het kan ook nog 3 weken wachten zijn voor je hoor. Of je moet een medische indicatie hebben (maar dan laten ze je ook niet nog 2 weken wachten), maar anders is 3 weken ook de mogelijkheid!
Je mag tot 41 weken en 6 dagen thuis bevallen, en daarna nog 1 week in het ziekenhuis! Ik moet zeggen...hihihi...ik vind dat jammer, want ik wil met 42 weken echt wel mijn kleine in mijn armen sluiten. Maar die kleine heeft totaal geen zin om eruit te komen volgens mij.

Wij hebben in het begin van de zwangerschap altijd gezegd tegen de jongste...de baby komt als het pasen is. Nou...daar gaat de baby zich volgens mij ook bijna aan houden! Wij hopen dat de baby zich er niet aan gaat houden en ervoor al gaat komen. Want we zijn het wachten beu!

Morgen naar het ziekenhuis voor een CTG en daarna afspraak bij de gyn. Is hier standaard bij 41 weken en 3 dagen. En volgens mij is dat overal in Nederland wel zo ongeveer momenteel. Dan zien we wel verder!

groetjes Jet

Terug
Bovenaan