hebben de niet nog bevallen moeders dat ook!!!

quote: jet3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2007 08:56:18'));

Hoi Chahida...

Ik wil het niet voor je tegen laten vallen, maar het kan ook nog 3 weken wachten zijn voor je hoor. Of je moet een medische indicatie hebben (maar dan laten ze je ook niet nog 2 weken wachten), maar anders is 3 weken ook de mogelijkheid!
Je mag tot 41 weken en 6 dagen thuis bevallen, en daarna nog 1 week in het ziekenhuis! Ik moet zeggen...hihihi...ik vind dat jammer, want ik wil met 42 weken echt wel mijn kleine in mijn armen sluiten. Maar die kleine heeft totaal geen zin om eruit te komen volgens mij.

Wij hebben in het begin van de zwangerschap altijd gezegd tegen de jongste...de baby komt als het pasen is. Nou...daar gaat de baby zich volgens mij ook bijna aan houden! Wij hopen dat de baby zich er niet aan gaat houden en ervoor al gaat komen. Want we zijn het wachten beu!

Morgen naar het ziekenhuis voor een CTG en daarna afspraak bij de gyn. Is hier standaard bij 41 weken en 3 dagen. En volgens mij is dat overal in Nederland wel zo ongeveer momenteel. Dan zien we wel verder!

groetjes Jet

hoi Jet,

3weken, nou ik hoop het niet...
Ik ben net vandaag naar verlos geweest, ene overmorgen moet ik naar het ziekenhuis, hartfilmpje laten maken, en als ze mijn gewoon laten lopen daarna, dan mag ik met mijn 10de dag overtijd verlos weer bellen en dan gaan ze me strippen...
Ik ben nu 5dagen overtijd, en het helemaal zat

Nou hopelijk bevallen we allemaal snel, zodat we onze kleintjes snel in onze armen mogen hebben!!!

liefs Cha

Terug
Bovenaan