hebben julie ook al zo'n dikke buik...

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Wou nu toch een weten of jullie ook al zo'n dikke buik hebben?
Ben nu 24 weken en het is echt een voetbal :)
Zit wel soms in de weg,maar heb gwn beetje bang voor binnenkort want heb nog drie maand te gaan.
Als ik zou weten hoe ik er een foto op zou zetten zou ik het doen maar ben niet zo'n goeie in die dingen.
Het is percies of alles is veel rapper bij mij dan mij mijn zwangere vriendinnen.
Ik voelde de baby al met 16 weken goed stampen en het is men eerste,de rest van men vriendinnen voelen hem nu pas en ze zijn 22 weken en hebben ook nog niet zo'n   buikje.
Als iemand hem wil zien zet je emailadres er dan op dan zal ik hem zo eens proberen door te sturen :)
Mvg orchideke

he dat heb ik ook!!! je bent niet alleen..
ik krijg constant vragende ogen als ik vertel hoe ver ik ben (morgen 20 weken) en dan vragen ze of het er geen 2 zijn.. nah jah zeg datb slaat toch nergens op. met het voelen dat hadm ik ook al in week 16 en mn vriendin in week 19.
zelfs mn man twijfelde laatst of het er wel 1 was omdat mn buik zo groot is net een ballon zeggen ze. dus je bent niet de enige ik heb het ook

Jahoor, hier nog zo'n strandbal...
Bij mijn eerste had ik volgens mij pas vanaf 7 of 8 maanden zo'n dikke buik...
Heb nu ook veel meer last van krampen in mn buik als ik loop (bandenpijn?) vooral links.
Als ik zo'n pijn(tje) heb en mn hand tegen de zere plek aandruk gaat het, anders moet ik echt heel langzaam gaan lopen  (en ben normaal juist een stevige doorloper)...

Ben gisteren nog maar even naar de dierentuin geweest, bang dat dat over een paar weken/maanden niet meer gaat lukken.....

Op straat wordt ik ook aangekeken van : agosch... moet vast niet lang meer....

Ach wij snelle groeiers mogen in ieder geval lekker lang met onze zwangere buik pronken (zucht.....)

Liefs (strandbal) Nika

Het is onze eerste maar je zag al vanaf 9 weken dat ik zwanger was en vragen mensen steeds of ik er bijna ben maar moet nog 8 weken (vandaag precies 32 weken!!)

Ik denk dat je tegen de 37 weken wel denkt: had ik die strandbal van 24 weken nog maar!
Ik had omstreeks die tijd ook al zo'n buik. Nu is het werkelijk horor... kan amper nog wat, zit echt in de weg. Mag nu wel komen (38,2 weken).
Succes!

hoi dames.....

ik ben morgen 31 weken en bij is het precies het zelfde geval nu werk ik bij een bowlingcentrum en vragen ze steeds aan me hoeveel ballen ik nu weer ingeslikt heb haha...

nou ja dit is mn eerste en heb nog maar van 1 iemand gehoort dat zij mn buikje klein vond en de rest zit me allemaal verbaasd aan te kijken als ik vertel hoelang ik nog moet...
bij de vk praktijk hebben ze me ook getest op suikerziekte waardoor ik mischien een groot kindje zou dragen... of dat mn kleine meid zelf gewoon stevig is ma die ligt volgens de normen gewoon normaal op gewicht en had ook gewoon normaal vruchtwater...

dus ja denk dat t gewoon een gelukstreffertje is zon buik ik vind t wel mooi.... maar merk wel dat t nu wat zwaarder word allemaal en dat ie me weleens in de weg zit.....

succes allemaal........

liefs miranda
30wk,6dag

Hehe is wel grappig van die bowling ballen :)

Ja ik vind het wel mooi hoor,maar heb er echt al serieus last mee,ik zat gisteren in bad en wou men voetjes verzorgen en kun je geloven dat ik er niet aan kon met mijn dikke buik :)
Ik ben derna op de bank moeten gaan zitten en mij zowat langs opzij moeten behelpen.
Is wel grappig maar wel ambetant hoor en dan denk ik soms van amai wat gaat dat dan zijn binnen drie maand als ik bijna moet bevallen...
Heb daar wel wat bang voor,vooral voor men voetjes want ik kan niet verdragen als er iemand aan men voeten komt,dat kriebelt zo he :)
Mijn moeder is altijd pedicure geweest en als ik dan zo zag hoe ze de mensen zo eens kon verwennen wou ik dat ook altijd maar vanaf ze nog maar aan men voet kwam begon ik te spartelen en ja kon daar echt niet aandoen dus als ik het binnen kort echt niet zelf meer kan ja dan zal ik oftwel zo moeten blijven lopen oftwel ons mama met een paar blauwe ogen rondlopen hihi :)
Zal sevvens eens een foto proberen erop te zetten,als het lukt he want ken er echt niet veel van,dus als er nog zijn dat eens hun buikje willen showen,doe gerust he.
Liefs orchideke

hoi... orchideke en de rest...

als je op de bank gaat liggen en je voet  achter  je door legt maybe wil t dan beter lukken dat doe ik namelijk ook   een soort van kleermakerszit....weet niet precies hoe ik uit moet leggen...ik heb t ook met sokken aan doen als ik buk doet mn buik zeer en dus ga ik op t rand van t bed zitten en leg mn been naast me als t ware... moeilijk uit te leggen hoor.....  ma hoop dat je er wat aan hebt.......

liefs miranda

Terug
Bovenaan