hebben julie ook al zo'n dikke buik...

foto

Kheb het niet gevonden hoe ik dus men foto hier moest opzetten dus kan je wel even op die link klikken,is van een pagina van mij,kan je hem ook zien :)

Liefs orchideke

hihi reageer ik weer op jouwe terug orchideke...

idd heb even je fotos bekeken en idd een grote buik

wel een mooie je draag t naar voren aan de huidlijnen aan de zijkant te zien....en wou even vragen hoe t nu met je petekindje is zag de foto bah wat een klein hummeltje en dan al zoveel ellende........

liefs miranda

Hallo,
hier nog iemand met een flinke toeter.
ben nu 28 weken en krijg heel vaak de opmerking "zal niet zo lang meer duren he?'
waarop ik dan zeg dat ik pas begin oktober ben uitgeteld...
dan krijg je echt van die blikken... maar ik heb wel het enige echte excuus waarna niemand meer wat duft te zeggen: er zitten er dan ook twee in... ik krijg dus inderdaad wel echt een tweeling...hahaha en dan vind iedereen m'n buikkie meevallen.
mensen weten het vaak gewoon niet en zeggenm maar wat dan...
Hier issie dan:

Ik ben ook al 24 weken en goed en mooi dik. ik ben best trots op mijn buik. Heb hele strakke buikspieren en daar drukt het tegen aan. Das wel ppijnlijk. Ook als ik een stuk wil lopen en zo.
Ik probeer hem er ook op te zetten.

FF kijken of ik mn 20w foto erop krijg....

Jaaaaa.... gelukt....

Mn camera is stuk, maar krijg di een nieuwe, daarna zal ik ff een up to date foto erop zetten (is namelijk alweer aardig gegroeid in 3w tijd...)

Liefs Nika

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2007 23:47:43'));

foto

Kheb het niet gevonden hoe ik dus men foto hier moest opzetten dus kan je wel even op die link klikken,is van een pagina van mij,kan je hem ook zien :)

Liefs orchideke

Heb je foto bekeken, is idd een aardig grote, maar mooie buik!
Geniet er maar van, straks voelt ie zo leeg...

Liefs Nika  

Wat leuk die buiken, die van mij is wel erg mini vergeleken bij die van jullie. Maar ik ben ook nog maar 20 weken en een paar dagen....
ik loop tot nu toe nog lekker in mijn eigen kleding en mensen vragen zich bij mij af waar ik die baby heb zitten.
Volgens de verloskundige komt het allemaal wel goed en heb ik binnenkort ook een goed zichtbare buik.

Groetjes Gea

Mijn buik is dan alweer weg (nou ja, nog niet helemaal), maar ik wilde hem toch nog even laten zien;

Terug
Bovenaan