hebben jullie al babyfoons en zo ja welke?

A

Anoniem

Guest
ik ben een beetje aan het rondsnuffelen voor een babyfoon maar weet niet welke nou goed zijn of niet.
hebben jullie misschien enig idee?
gr lisette

Wij hebben een Philips DECT al 3,5 jaar in gebruik en die bevalt heel erg goed. Geen storingen erop en goed bereik overal rond het huis dus ook in de tuin!

Hij is wel aan de prijs, maar ik kon zelfs toen hij baby was zijn ademhaling horen en dan wist ik dat het goed ging met hem.

gr mama vna MD

hallo

Wij hebben gisteren de philips dect SCD 499/00 betseld via de postbank   79,95

Voor extra gemoedsrust kunt u de temperatuur in de babykamer controleren vanaf de ouderunit.

Overige specificaties:

Garandeert dat er geen storing is door andere apparaten
Minimaal 24 uur draadloos toezicht.
Geeft met lampjes aan of de baby geluid maakt.
Geeft aan dat er een continue verbinding is tussen beide units.
Met controle functie die de temperatuur van de babykamer op afstand kan bepalen
Biedt de mogelijkheid om terug te praten tegen uw baby

wel grappig inderdaad die terugspreek functie.

Een tijdje geleden deden wij dat dus bij ons kind (normaal gebruiken wij dat niet) en ons kind is nu al wat ouder....was toen ruim 3 geloof ik en was toen erg vervelend aan het doen.

dus wij over die babyfoon praten tegen hem!

Nou hij schrok zich dus een hoedje en sindsdien heeft hij het er nog steeds over dat wij dat niet moeten doen, want dat vindt hij toch erg!

zo zie je maar, dat zo'n functie handig lijkt, maar bij ons in ieder geval in de praktijk niet werkt!

gr mama van MD

hallo

wij hebben een Alecto DBX-85 Digitale Babyfoon. Gebruiken hem nu zo'n 2 jaar voor onze eerste. Nooit problemen. Totaal geen storing. Prettig is dat je hem zowel op geluid als op alleen lampjes kunt instellen. Verder zit er een terugspreekfunctie op en een nachtlampje. Tegen woordig heb je ook modellen waar muziek in zit.
Deze kwam toen de tijd als beste uit de test, maar volgens mij is er al veel nieuws op de babyfoon markt. Ik zou in iedergeval voor een  Digitale babyfoon gaan. Deze hebben zoveel kanalen de kans dat je een ander kindje op jouw babyfoon krijgt wel heel klein wordt. Wij zijn begonnen met een babyfoon voor ik meen 30 euro. Deze had 5 kanalen. Het ding stoorde verschrikkelijk en ik ontving er zelfs radio op. Dus maar snel weer teruggebracht. Een digitale is niet goedkoop, maar op marktplaats worden ze veel aangeboden, dus een tweede handse is ook een optie.

hi.

wij hebben voor de kleine van mijn zusje ook de philips.
bij haar werkt de terugspreek functie juist perfect.

hij word er rustig van.
x

Wij hebben bij onze dochter helemaal geen babyfoon gebruikt!
We hebben nog even getwijfeld of we het zouden doen, maar het is zo gehorig hier in huis, dat ik het niet nodig vond.
Bij elk zuchtje zat ik rechtop in bed, en dat zonder babyfoon!
Nu bij de 2e kopen we er ook geen 1, als blijkt dat het straks toch handig is, dan kunnen we er altijd nog 1 kopen, maar ik denk het niet.

Succes met je keuze

Liefs

Hoi damam,
hoe had jij de babyfoon via de postbank besteld.
is dat met een spaarsysteem of zo?
gr lisette

Terug
Bovenaan