hebben jullie al babyfoons en zo ja welke?

Hey,

Die babyfoon van de postbank heb ik ook, ziet er erg profi uit, heb er natuurlijk nog geen ervaring mee ;-) maar het schijnt wel een goed ding te zijn.

Je kan via de Postbank zogenaamde rentepunten sparen. Moet je maar ff op het linkje klikken. Je kan dan kiezen uit een aantal producten die je deels met rentepunten betaalt. Ze gaan wel uit van de absoluut hoogste verkoopprijs, dus je moet dan wel kijken of het inderdaad goedkoper is dan via een aanbieding ofzo. Ze hebben dus ook kinderspullen, waaronder de babyfoon.

Groetjes, Lotte

zie antwoord lotte S

Ik heb hem gisteren al in huis gekregen zou 5 tot 10 werkdagen duren maar na 1 was hij er al.. ziet er mooi uit en leuk met een nachtlampje en liedjes die je op afstand kan laten afspelen....

Hoi damam,
ik vind het wel goedkoop maar ik heb geen rekening bij de postbank.
dus helaas heb ik dan ook geen spaarpunten.
lijkt me wel een goede babyfoon.
maar de goedkoopste die ik kan vinden is 111 euro inc opsturen.
iig bedankt voor de info.
gr lisette

mijn man heeft zich helemaal verdiept in de materie van de babyfoons haha.
hij moet en zal de super nova halen.
dus om hem tevreden te stellen kopen we die dus ook.
hij ziet er niet zo mooi uit (vind ik) maar dat is natuurlijk ook niet het belangrijkste.

hoi hoi

wij hebben en prenatal dect babyfoon   staat hier op de onderkant van de babyfoon
wij hebben nog nooit op een andere lijn gezeten van andere babyfoons   ze zeiden dat dat niet kon met deze en dat klopt   ook hebben wij een spraak functie eropzitten dat je naar de baby kan praten       naja daar gebruiken we het niet voor maar wij gebruiken het meer voor bijvoorbeeld     schat neem je ze schoentjes ook mee     hahahha

ook zit er muziek op maar dat gebruiken we nooit wel zitten er 3 sterrentje op die licht geven wel handig kan je boven aanzetten op de babykamer als je beneden zit
ook zit er tempraatuur aangeven op   vind ik ook wel handig en makkelijk maar ik word er niet onzeker door ofzo    

deze hebben wij nu voor ons zoontje   die is nu 14 maanden   oud   en we hebben nog nooit problemen ermee gehad   ook nu gaan we voor dezelfde kijken

wel ben ik van mening een babyfoon moet een goeie zijn en vaak zijn de goeie wat duurder maar je moet er ook lang mee door   en je heb ook geen zin om naar 3 baby's wakker te worden uit de buurt aangezien je slapen al beperkt is de eerste tijd

ook als je hem koopt probeer een paar dagen uit   en niet pas als de baby is geboren mocht er iets mee zijn dan is het maar afgehandeld voor de baby er is

ook als je de babyfoon koopt er zit een jaar garantie op meestal   koop het niet te vroeg in je zwangerschap dan gaan er allemaal maanden garantie weg terwijl je hem helemaal niet heb gebruikt

vergelijk babyfoons met elkaar en schrijf een paar dingen op die je erop wil hebben of wat er echt op moet zitten op de allernieuwste betaal je een hoop geld terwijl er dingen op zitten die je helemaal niet gebruikt   en de verkoper wil jou natuurlijk overhalen hetbeste   van het beste te nemen

succes allemaal groetjes soraya

Hoi meiden,
bedankt voor al jullie reacties,
heb er echt wat aan gehad.
manlief heeft zich er in verdiept en is uitgekomen op de alecto dbx 88.
deze kwam als beste uit de test en is niet extreem duur.
we krijgen hem vandaag of morgen binnen en ik zal hem dan ook direct uitproberen.
dat was wel een goede tip.
jullie horen wel wat ik ervan vind.
gr lisette

quote: liselottebroek reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2007 09:37:20'));

Hoi meiden,
bedankt voor al jullie reacties,
heb er echt wat aan gehad.
manlief heeft zich er in verdiept en is uitgekomen op de alecto dbx 88.
deze kwam als beste uit de test en is niet extreem duur.
we krijgen hem vandaag of morgen binnen en ik zal hem dan ook direct uitproberen.
dat was wel een goede tip.
jullie horen wel wat ik ervan vind.
gr lisette

hoi liselotte ik had eerst de deure van philps niets als probleemen een nieuw model gekregen weer problemen nu heb ik dbx 88 dect maaar wel zwaardere bat er in gedaan hij werkt perfect groetjes iris

Hoi iedereen,
we hebben de alecto dbx 88 binnengehad en gelijk uitgeprobeerd.
hij werkt echt perfect.
ben blij met mijn keuze.
je hoort helemaal geen geruis en dat vind ik al het belangrijkste.
en er zitten allemaal hele leuke functie's op zoals slaapliedjes en een nachtlampje en terugspreekfunctie.
dit kun je ook allemaal doen via de ouderunit dus dat is superhandig.
gr lisette

Terug
Bovenaan