hebben jullie al iets gekocht

hallo allemaal

ik vroeg mij af wie er al iets gekocht heeft voor de baby.
ik zelf heb zo veel dingen gezien maar nog niet echt gekocht.
maar deze mutsje die ik bij babykampioen heb gezien moest ik gewoon hebben.ik vond die 2 knoopjes zo leuk en schattig sat ik er gelijk maar 1 bestelt heb.
jullie zouden op die site moeten kijken voor die mutjes.
www.babykampioen.nl
ze zijn zo leuk ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie hem ook gaan bestellen.

groetjes mama van 2 jongens

Hoi

wij zelf hebben nog niks gekocht. Mijn schoonmoeder en schoonzus daar in tegen wel.
Vinden het ontzettend lief.
Het petekind van me vriend heeft ook al dingetjes willen kopen en afstand van zijn knuffeltjes gedaan waar hij te oud voor was. Echt lief.
Zelf ben ik nu precies 8weken.
Iedereen weet het al omdat net toen ik wist dat ik zwanger was een klote week was. Omdat mijn oma plotseling was gestorven. We konden het toen niet stil houden. En besloten om familie het al te zeggen. Zelf heb ik nog niks gekocht. Maar ben tegen een super mooie tweedehands box op gelopen. Die we echt super mooi vinden en die mensen verkopen hem voor een spotprijs. Die willen we wel gaanhalen

Hey,
Ja wij hebben wel wat dingetjes gekocht. 2e hands hydrofiele luiers. Hele leuke rompertjes 2 speentjes en een speen ketting met PAPA IS THE BEST
Verder 2 paar sokjes gekregen bij een informatiepakket en een doosje met leuke dingetjes in een koffertje. Waaronder een knuffeltje en wat lotionnetjes.
Dus de verzameling begint haha! Ik ben van mening dat je de kosten beter kunt versprijden, dan lijkt het niet zoveel in eens... de grote dingen wachten we nog wel even mee, maar waarschijnlijk kunnen we de kinderwagen / maxi-cosi / een badje en wat mandjes van een nicht van mij overnemen, dus dat scheelt dan allemaal weer. Vind het een leuke bezigheid om de tijd tot de echo mee door te komen haha.

Hoi hoi,

Nou ik heb nog niks gekocht weet het nu ook pas een week maar expres nog niet na de baby winkels gegaan want dan kan ik me niet beheersen weet ik van me zelf haha.
Wil ook eerst eigenlijk ff de echo afwachten of alles goed is en dan maar even verder kijken.
Ik heb ook nog zoveel van Michiel toen hij was geboren kreeg ik ook zoveel had gewoon 4 verhuisdozen vol van maatje 50 tot 86. Had ondertussen al wel wat dingen verkocht maar heb ook pakjes bewaard gewoon uni kleuren omdat de meeste pakjes hij maar 1 keer aan heeft gehad of helemaal niet is gewoon zonde vond ik. Dus maar even goed gaan kijken wat ik nog heb en de echo afwachten!!!

ik heb ook al het 1 en ander gekocht. ben nu 9,5 week dus ach de echo was goed nou we gokken er maar op. We hebben afgelopen zaterdag een kinderwagen gekocht van maxi cosi. Was nu 470 euro ipv 719. Was een model van 2010 nou dan kopen we em maar toch. Was nog helemaal nieuw in doos! dus we hebben mazzel gehad dacht ik zo. En heb ook al veel gekregen en heb zelf ook al wel wat kleertjes gekocht. Spaar elke keer weer wat is het straks niet zo'n groot bedrag.

Nee, ik heb nog niks gekocht, ik weet het pas sinds vanochtend. Ik heb nog een hoop spullen liggen en ik weet dat ik als ik naar de winkel ga, me ga uitleven in het kopen van allerlei spullen hahahahah. Gewoon zelfbescherming dus.

Nee we hebben nog niks gekocht! Eerst wil ik dit keer een kloppend hartje zien. Bij de eerste had ik deze onzekerheid helemaal niet maar nu...wordt gek van mezelf!

Groetjes

Wij hebben ook nog niets gekocht. Hebben natuurlijk nog veel in huis van Storm. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet echt mee bezig iets te willen kopen. Eerst maar afwachten of we "veilig" de eerste 12 weken door komen. Heb wel van mijn moeder als kado een speeldoosje gehad met een lief muziekje.

Terug
Bovenaan