hebben jullie al iets gekocht

wij wachten ook eerst maar eens af of alles wel goed gaat! daar ben ik nu meer mee bezig dan met dingen kopen. Bij de eerste zijn we ook pas met 25weken gaan shoppen.. dat vind ik vroeg genoeg! Al denk ik dat ik straks vast wel iets kleins ga kopen hoor! Ik blijf toch een vrouw he? ;)
grote aankopen hoeven we ook niet echt meer te doen, alleen een kledingkast. en een dubbele wagen, maar die komt denk ik 2e hands straks..
maar goed, eerst deze enorm spannende weken door zien te komen!

Ik heb nog niks gekocht. De eerste 2 zwangerschappen werden een miskraam, dus dat durf ik nog niet goed.
Maar zodra ik een goede echo heb met 12 weken ga ik iets kopen heb ik mezelf beloofd!

Ik heb al een kinderwagen, een hele mooie oude uit de jaren 60. Ik zag hem op een rommelmarkt en kon hem voor zo weinig geld niet laten staan. Ik had hem van de zomer al gekocht. Was eigenlijk wel gek om toen al iets te kopen, hoewel we toen natuurlijk ook al graag een kindje wilden.
Verder heb ik me tot nu toe wel in kunnen houden met al die leuke baby dingen kopen..

Ik krijg ook veel van mn zusje, zij is op 2 september bevallen van een zoon en bewaard de kleertjes en dergelijke. Ik weet natuurlijk nog niet of onze baby een jongen of meisje wordt..

Groetjes, Tes

Terug
Bovenaan