Hebben jullie al leuke namen?

Hallo,

Ik weet nog niet wat het word maar vind het wel leuk om alvast een beetje namen te hebben. Ikzelf hou van stoere namen die je maar weinig hoort.

Ben benieuwd of jullie nog leuke namen weten voor zowel een jongen als een meisje.

Gr. Ingrid

Voor een meid zijn we er al helemaal uit. Is een naam die we inmiddels al bijna 5 jaar hebben staan en al die tijd onze onbetwiste nummer 1 gebleven. Niks anders voorbij gekomen waarvan we dachten: dat gaat onze naam worden ipv wat we al hebben.

Voor een jongen.... weten we het echt nog niet.
Wil bijv. geen 2 jongens in 1 huis met dezelfde voorletter (ze hebben allebei maar 1 voornaam en dat zal de 3e ook krijgen) en juist met de voorletter van onze 2e weet ik nog genoeg andere leuke jongensnamen. Nou had ik een naam die ik wel leuk vindt, maar die staat in de top 10 en dan valt die bijna automatisch al af .
Maar gelukkig hebben we nog een maandje of 6 om iets te verzinnen.... en misschien blijkt het deze keer wel een meid te zijn (alhoewel ik dan toch echt wel een jongensnaam achter de hand wil hebben, je weet maar nooit of ze het verkeerd zien hihi)

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Ik heb werkelijk nog geen idee. Het valt ook niet mee in je eentje om een naam te gaan verzinnen. Volgens mij ben ik er ook nog niet echt aan toe maar het speelt wel door mn hoofd af en toe natuurlijk. Er zijn zoveel namen die ik NIET leuk vind hahaha...schiet lekker op he.

De lijstjes die ik bekeken heb zijn zo lang dat ik geen zin heb ze te lezen. Een naam zelf bedenken lijkt me het leukste want ik wil geen naam die iedereen al heeft eigenlijk.

Groetjes Petra

voor een jongen vind ik het zo moeilijk voor een meisje vind ik
Lotte ,Lieke ,Sanne ,Lisan, Marin ,en Esmee erg leuk..........tja maar welke het gaat worden???

Voor een meisje wordt het Thirza, (voluit gaan we er Thirza Sophie van maken) en voor een jongen Jonathan Daniel.
Wat ik verder nog leuke namen vond:
Deborah, (maar da's de tweede naam van mijn nichtje al, dus dat gaat niet door, ;-)
Anna, (maar mijn stiefdochter heet al Lisanne: lijkt er teveel op)
Ariel (vindt m'n man niet leuk. Mijn gedachte was niet de kleine zeemeermin, maar het is een   joodse naam die ik gewoon erg leuk vind)
Anuschka (vindt m'n man ook niet leuk genoeg :-(

Voor jongens vind ik leuke namen verder:
Timon
Joshua (is bij ons afgevallen, omdat het zo'n rotnaam om te roepen is ;-)
Jeremy (zo heet m'n stiefzoon)

wij hebben idd al namen allen twijfel ik heel erg over de jongens naam er moet nog een tweede naam bij , zoiezo omdat ik dat leuk vind Dani heeft er ook 2 , maar dat was omdat mijn vriend en ik er niet uit kwamen welke t nou moest zijn hihi
en die tweede naam bij de nieuwe beb moet wel anders wordt het verwarren met de post tussen zijn naam en een van onze namen
Meisjes naam was 4 jaar geleden al vast gesteld maar in de tijd is het al vaker veranderd hihi.
de namen zijn ongeveer het zlfde alleen nu is t nog mooier dan eerst hihi

Terug
Bovenaan