Hebben jullie al leuke namen?

Bij ons moet het echt een jongen worden, daar hebben we echt wel 10 namen voor en er komen er telkens meer bij! maar voor een meisjes heeft mijn man een naam bedacht en die vind ik wel leuk maar ook weer niet zo leuk. Dus dat wordt nog ff zoeken.
We willen ons kindje wel 2 namen geven. Een die in de fam blijft,

groetjes Ester

Hallo,

Mijn dochter heet Fenne en we hadden als jongensnaam Finn. Maar deze keer wil ik het een beetje in een andere hoek zoeken.

Maar ben nog steeds gek op de naam Fenne, vind hem zo stoer, zeker omdat het een hele stoere meid was.

Zo hoor je ook veel namen als: Bente, Jente, Mirthe, vind ik opzich ook leuke namen
Ook Senna vind ik erg leuk.

Bij de jongens vind ik het een stuk moeilijker maar heb daar al wel een paar leuke namen voor. Dus als er nog iemand is met leuke jongensnamen, kom maar op.

Gr. Ingrid

Hoi,
mijn dochters heten Julia, Eva en Esmée.. Vind het zelf nog steeds hele leuke en stoere namen!
Voor een jongen hebben wij ook al jaaaaren dezelfde naam, maar die hou ik natuurlijk nog even geheim!

Mijn zoontje heet Daan en we willen nu eigenlijk ook weer een korte naam.
Ondanks dat we het nog steeds lastig vinden hebben we wel al een lijstje.
Voor een jongen: Lars, Rik, Stan, Levi, Thygo, Ian en Max.
Voor een meisje: Evy, Britt, Iris, Tess, Zoe, Isa, Gwen.
Maar het kan ook zo weer veranderen hahaha

Ik zag al een aantal keer de naam Esmee staan! Vind ik ook nog steeds een mooie naam! zo heet mijn jongste zusje. (die naam mochten mijn zusje en ik bedenken) Alleen schrijf je haar naam anders: Esmay.
Was weer eens wat anders.

onze jongensnaam is Thijmen, die staat al jaren maar we kregen twee keer een meid.

een meisjesnaam vind ik zo moeilijk dit keer, het moet ook bij de andere twee passen. misschien wordt het een jongen dan zijn we meteen klaar!

groetjes janneke

mv lotte en feline

Terug
Bovenaan