<p>Hoi meiden, </p><p>Ik heb nog nooit iets op een forum geplaatst, dus als ik iets niet goed doe of dubbel of een of andere forum regel overtreedt, zeg het vooral Ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger en kijk enorm uit naar het moment de baby te voelen en ben een beetje ongeduldig aangelegd dus ben druk aan het voelen. </p><p>Ik merk dat ik sinds deze week echt veel meer mijn handen op mijn buik leg in de hoop iets te voelen. Er borrelt van alles, maar volgens zijn het mijn darmen. Laatst dacht ik wel iets te voelen als plopjes, maar daarna niet meer gevoeld dus zal wel niks geweest zijn. Nu had ik net iets geks, ik dacht een soort rimpeling te voelen, het was een gek gevoel en wel heel prettig, een beetje zoals je voelt als je net uitgerekt hebt. Nu hoop ik natuurlijk dat het de baby is, maar waarschijnlijk slaat mijn fantasie op hol. Daarom ben ik benieuwd of jullie al iets gevoeld hebben en zo ja, of je zou kunnen omschrijven hoe dit voelt (al weet ik dat dit heel moeilijk te omschrijven is), zodat ik vol ongeduld verder kan wachten op het eerste duidelijke schopje. </p><p>Groetjes!</p>