hebben jullie al meningsverschillen over de opvoeding?

Hier gelukkig nog geen grote meningsverschillen. Alles gaat eigenlijk in overleg. En als het er op aankomt heb ik het meestal toch voor het zeggen. Hahaha....
Als we het ergens niet helemaal over eens zijn, dan is het bijv. wel of geen extra deken 's nachts. Hopelijk blijft dat zo.... want da's voor een kind natuurlijk wel super belangrijk.. een papa en mama die dezelfde lijn hebben.

hier gelukkig ook nog geen meningsvershillen. al gaan ie er vast wel komen op den duur.....
we hebben wel afgesproken om dan niet tegen elkaar in te gaan waar senna bij is maar het dan achteraf te bespreken als ie bijv op bed ligt. kijken of dat in de praktijk ook gaat werken, maar dat is zeker erg als ouders overal over verschillen.

Nee nog geen grote meningsverschillen....soms doen we dingen anders, daar komen we dan na een paar dagen achter. Als ik dan zeg dat het op mijn manier moet dan gebeurt het daarna ook zo...oeps zo klink ik wel erg dominant..ben ik niet hoor..
Meestal gaat het over kleertjes, papa kleed haar echt veel te warm naar mijn idee

Nee, nog geen last van hier. Ik denk dat we redelijk op 1 lijn zitten. Alleen is hubbie soms wel iets te makkelijk in bepaalde dingen. (Of ik te moeilijk...??)

pppppppppfffffffffffffffff nou hier wel hoor

van mij mag namelijk me oma als ze het vraagd gerust van mij een flesje geven aan jayla maar van mij mannetje
die vind dat me oma een rouwdouwer is en alles volgens de oude stempel doet
nou vind ik dat wel mee vallen me oma gaat lekker op de bank zitten en geeft gewoon rustig het flesje

voor de rest valt het wel mee denk dat ze ook nog te klein zijn voor echt meningverschillen
het gaat nu gewoon zoals ik het wil

Maar de oudste daarin tegen
die zit in een fase van hoe speel ik me papa en mama uit   als het niet van mama mag dan mag het wel van papa
en soms dan geeft er eentje toe ja dan heb je savond een discussie
maar is wel gezond kan je elkaar er even weer opwijzen hoe we weer samen op een lijn komt

groetjes mariella

Hier nog geen meningsverschillen. Ook als het gaat om even laten mekkeren in de box, wel of geen fles, dat soort dingen. En we hebben afgesproken, hoe klein ze ook is, om dat soort discussies te voeren waar ze níet bij is. En nou nog zien vol te houden...

ik voer ook geen discussie waar de kinderen bij zijn wacht tot ze in bed leggen soms is het wel moeilijk en moet je effe op je lippen bijten
vooral met de fase van kaya nu het liefst wil je gelijk wat zeggen maar zodra kaya dat in de gaten heeft is het einde zoek nartuurlijk maar tot nu toe gaat het goed

groetjes mariella

Terug
Bovenaan