Hebben jullie al namen bedacht?

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Ik vroeg me af of jullie ook  al namen hebben bedacht voor 'de baby' of dat jullie daarmee wachten totdat jullie zwanger zijn.
Wij hebben er wel al over nagedacht alleen zijn we er nog niet helemaal uit.
Wij denken aan Niek, Luuk of Bram voor een jongen en voor een meisje aan Lieke, Lana en Nadia.
En jullie???
Ik ben benieuwd!
Liefs Waterman

hi waterman,

nooit echt serieus over gehad maar wij vinden voor een jongen Ian  en Kevin een mooie naam en voor een meisje Carmen  en Lianne.

groetjes nikki

Wij hebben zowel nu als de eerste keervoor de zwangerschap aan een naam gedacht. Maar als het dan wat langer duurt, moet je soms veranderen. Voor deze keer hebben we Mex voor een meisje en Xian voor een jongen, als er niemand van de familie ermee gaat lopen

Hai hai,

Mijn vriend en ik hebben het er vaak over gehad toen we net bezig waren, maar nu eigenlijk niet zo vaak meer omdat we ons zelf er een beetje gek mee maken. Mijn zus moet bijna bevallen en wat als zij dan dezelfde naam kiest? Dat kan ik dan echt niet hebben ben ik bang. Dus ben ik maar gestopt daarover na te denken, eerst maar eens zien of het eigenlijk wel lukt zwanger te raken.
Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk!

Groetjes Marieke.

Hoi,

Bij de eerste zijn we eigenlijk pas echt over namen gaan nadenken toen ik zwanger was. De naam die we als eerste hadden bedacht werd het ook (ga ik hier niet vermelden, aangezien het niet al te vaak voorkomt en er hier ook nog weleens bekenden rondzwerven op het forum die nog niet weten dat wij 'bezig zijn' voor een 2e) en de meisjesnaam die we hadden bedacht staat nog steeds op nummer 1. Voor een jongensnaam moeten we nog inspiratie opdoen, maar dat komt waarschijnlijk pas tijdens de zw.schap weer...

Groetjes,
Marije

He hallo!

Ook wij hebben er al over nagedacht heel stiekem. Maarja eerst maar eens kijken of het wel allemaal gaat lukken. Leuke namen die jullie hebben!!
Wij hebben   voor een jongen Elroy (dat is al 100% zeker) en voor een meisje is het moelijk, maar we hebben Jade, Merlee of Chanel.

Slaap lekker!

Famke

Ha Waterman,

Voor een naam hebben we nog niet echt nagedacht samen. Wel heb ik al een tijdje op een schrift 3 namen die ik erg leuk vind en ooit eens tegen gekomen ben. Mijn man weet het wel, en vond ze ook leuk, maar eigenlijk wil ik er pas mee bezig zijn als we echt zwanger zijn. Misschien lukt het zwanger worden wel helemaal niet bij ons... Hier gaan we niet vanuit, maar speelt wel in mijn achterhoofd. Maarre, positief blijven hoor.

Groetjes J

Terug
Bovenaan