Hebben jullie al namen bedacht?

hoi hoi,

ik werk al 7 jaar in een kinderdagverblijf, dus ik heb al aaridg wat namen voorbij zien komen. Iedere keer als er echt een leuke/aparte naam tussen zat heb ik hem opgeschreven. Nu hebben we dus al een hele lijst met meisjes en jongensnamen dus als het zo ver zou zijn hoeven we alleen nog maar te kiezen welke het word. Willen jullie trouwens weten wat het geslacht van de baby wordt? wij wel, lijkt me heel speciaal om dan al echt gericht en misschien zelfs al met gebruik van de naam, tegen het kindje te praten als het nog in de buik zit.
Maar goed, laat ik niet te ver op zaken vooruit hollen, eerst maar eens zien of het lukt.
Hebben jullie soms ook een gevoel alsof je bijna uit elkaar barst, omdat je zoooo graag wil dat het deze maand lukt??!!
kreeftje

Hoi,

Mijn vriend en ik denken wel na over namen, maar we hebben er nog geen een gevonden waarvan we dachten "dat is hem".
Ik had wel een leuke naam maar mijn vriendin is ermee aan de haal gegaan.
Ik heb haar al jaren geleden een keer verteld dat  ik dat zo'n leuke naam vond en die naam is denk ik in haar gedachten blijven hangen. Balen !! Zal ik nooit meer doen dus!

Groetjes!

Esprit

Terug
Bovenaan