hebben jullie al namen??

Jongensnaam hebben we al vanaf het begin en de doopnaam ook, geen twijfel mogelijk!
Maar de meisjesnaam......geen idee.
Bij de eerste wisten we ook de jongensnaam al en met 35 weken pas de meisjesnaam, en het werd een meisje.
Bij de tweede wisten we de meisjesnaam pas bij 37 weken,,,, en wederom een meisje!
Dus.... dat we niet uit een meisjesnaam komen betekent niet dat we geen meisje krijgen!
Poeh we blijven nog maar even denken. En het moet natuurlijk ook bij de andere 2 namen passen.
Jij wilde toch een naam die met Ro begint?
Liefs Bowi

ik vond t heeeeeeeel moeilijk!
meisjesnaam was ik vrj snel over uit.
chayenna.
ik vond het zo'n mooie naam gewoon!
en het pastte zo goed bij nathalia en aleiyah.
maar het werd een jongen.
shit shit! op zoek naar jongensnamen dus!
we hadden altijd wel 2 mooie namen in gedachten maar vrijwel iedereen wist die namen al omdat we dat heel veel hebben verteld: had 1 van de meiden een jongen geweest had hij zo en zo geheten.
nu dus een jongen, maar ik vond de naam niet meer zo speciaal.
nog wel heel mooi, maar iedereen kon die naam al!
ik ben gaan zoeken en zoeken. dagen lang achter t internet gezeten. lang leve google!
en opeens zag ik hem staan! de naam waarvan ik gelijk zoiets had: dat wordt hem!
mn man dacht gelukkig precies t zelfde.
maar toen keek ik nog eens naar de naam en nu wist ik het zeker! schat kijk nou! de eerste letter van die naam en de andere 3 letters van de andere naam!
ofterwijl: we gaan toch voor de oude namen, alleen een nieuwe roepnaam die dus een afkorting is van zijn echte namen.
klinkt misschien een beetje verwarrend zo, maar over een week of 13 zullen jullie mij snappen hahaha

liefs, do

Voor een meisje waren wij snel klaar. Voor een jongen ook wel, maar vond het toch lastiger! Wij zeiden het gewoon vaak hardop haha.
Over de 2de naam hebben wij wel wat langer nagedacht. Succes :) :)

Als wij een meisje kregen zou het Sophia Anna Alicia worden!

We hebben lang een jongensnaam gehad. Maar gingen beide op een gegeven moment twijfelen (toen wisten we het geslacht nog niet). Uiteindelijk is het een andere naam geworden.
De meisjesnaam was lastiger. Mijn man wist heel goed wat hij graag wilde, maar ik twijfelde bij die naam.
Toen we geslachtsbepaling hadden gedaan en wisten dat het een jongen is, vielen alle zorgen weg, want de jongensnaam wisten we al! Ook de doopnamen is hier nog een discussiepunt!

xx

Bij de zwangerschap van mijn dochter hadden we ook een naam voor een jongen uitgekozen en die hebben we meegenomen naar deze zwangerschap we moesten dus alleen nog een naam voor een meisje uitkiezen maar daar waren we nogal snel uit omdat ik die naam al een tijdje mooi vond. Gelukkig vond mijn vriend het ook een mooie naam.

liefs mamadanie

Terug
Bovenaan