hebben jullie al spulletjes gekocht, ook al duurt het nog zolang?

hallo daar dames....

hebben jullie la spulletjes gekocht voor jullie kleintje in jullie buik?
ik kan me moeilijk beheersen,ben nu 6,5 wk zwanger.
ben benieuwd naar jullie reacties!!!

liefs diana

Hoi Diana,

Ik heb zelf nog niks gekocht maar ik vind het wel erg moeilijk. Ik kan nog niet naar buiten toe om te winkelen (ben geopereerd) maar ik spuur de hele dag het hele internet af. Heb al wel een leuke babykamer gezien.

Van mijn moeder heb ik een mutsje en slofjes gekregen en van mijn zwager en schoonzus een rompertje!

Maar zodra ik kan winkelen denk ik dat ik niet veel geld moet meenemen hahaha

Groeten Ester

Ook ik heb al stiekum wat kleine dingetjes gekocht. ben nu 10 weken.
Omdat het nog zo onwerkelijk voelt, heb niet echt zware zwangerschapskwalen ofzo. en aan me buik valt er ook nog niet echt veel te zien. Dus ik heb stiekum al een mutsje gekocht en een leuk pakje en rompertje. Zo komt het toch allemaal wat dichter bij.

Groetjes,

Conny

ik heb al best wel veel
en dingen gekregen ben wel vroeg hoor maar heb al wat pakjes en rompertjes
slofjes ,mutsjes ,sokjes

heb een speel kleed gekregen en een knisper boekje

aan grote spullen heb ik nog niks

groetjes leonie

Hoi Diana,

Ik weet net pas een paar dagen dat ik zwanger ben dus ik heb nog niets gekocht haha. Ik vermoed dat ik rond de 5 weken ben dus dat is ook nog erg vroeg om al iets te gaan kopen. Ik ben nog eventjes voorzichtig vanwege de miskraam in januari. Ik denk als ik de 12 weken nader dat ik dan ook eens wat zal aanschaffen. Het is leuk om te dromen maar ik hou het nog eventjes voorzichtig. Elke dag die goed gaat is er eentje he.

Heel veel plezier nog met shoppen he haha, geniet ervan meid!

Groetjes Petra

Hallo,

Ik ga pas na de 20 weken echo spulletjes kopen, heb nog heel veel van mijn vorige zwangerschap, we waren net de babykamer aan het behangen toen we te horen kregen dat ons kindje niet levensvatbaar was.  

Maar heb wel al een hoop spulletjes staan, en ook toen veel gehad. O ja en babyspullen kopen is ook ontzettend leuk.

Gr. Ingrid

ik wacht daar nog mee, rondkijken doe ik al wel genoeg. Maar in mijn achterhoofd hou ik er rekening mee dat het altijd nog mis kan gaan...
Straks tijd genoeg om dingen te kopen/krijgen. Bovendien hebben de zussen/vriendinnen nog genoeg liggen. Heb alleen een knuffelbeer gekocht, om KIKA te steunen.

Terug
Bovenaan