hebben jullie al spulletjes gekocht, ook al duurt het nog zolang?

Hallo meiden,

Liep vanavond in de Prenatal en heb niks gekocht!!!! Het was zo raar om daar te lopen. Zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden en altijd dingen voor andere moeten kopen en nu kan ik eindelijk voor mezelf kopen maar ik vond het zo raar!
Ik moest bijna mijn tranen verborgen houden!

Gr Ester

Hallo,

ik ben nu ruim 9 weken, maar ben er inderdaad ook 5 jaar mee bezig geweest om zover te komen en durf ook nog niks te kopen. Ik denk dat dat pas komt als ik de 12 weken voorbij ben, dan kan ik er denk ik meer genieten van alles, ben toch nog soms bang dat het mis zal gaan. Liep vandaag ook in de prenatal omdat onze secretaresse met zwangerschapsverlof ging, en ik een kadootje voor haar moest kopen. Liep daar nu rond met een heel ander gevoel dan voorheen, wanneer ik inderdaad ook altijd iets voor anderen moest kopen. was nu natuurlijk ook zo, maar nu gaat het er op lijken dat het straks ook eindelijk voor mezelf is! En ik denk dat ik me dan moeilijk in kan houden!
Ik verheug me er nu al op!

groetjes

Bonny

Hey meiden,

De dag dat we het onze ouders gingen vertellen vierde ik die avond mijn verjaardag. Dus kreeg ik al een paar kadootjes. Een pak pampers, woezel en pip peendoekje en een knuffeltje van een muisje.

Ook van mijn schoonzusje hebben we al allemaal kadootjes gekregen. Een tas vol met handige spullen.

Zelf had ik toen ik een positieve test had gelijk een woezel en pip muziekknuffeltje gekocht. En later nog wat kleine dingetjes.

Ik weet al heel lang welke babykamer ik wil maar daar wachten we nog even mee.

Liefs Inge 9wk en 2 dgn

Hoi Bonny,

Vind jij het ook zo raar! Ik kan het gewoon nog steeds niet beseffen dat ik zwanger ben! Ik las dat jij ook lang (nog veel langer dan wij) bezig zijn geweest. Zal ook wel een heel vehaal achter zitten.
Vanmorgen onder de douche drong het weer tot mij door. Maar toch.... Ik zeg regelmatig tegen mijn man ineens; ik ben zwanger! Er zit gewoon een kind in mijn buik!!!
Ik wil echt heel erg graag dingen uitzoeken enzo maar durf aan de ene kant toch ook weer niet te kopen. Bang dat het misschien toch nog mis gaat. Op internet ben ik wel al aan het neuzen, leuke kinderkamers gezien.

Succes en voor in de toekomst shopse!

Ester

Hoihoi

Durf nog niet echt iets te kopen... Komt vast ook door de miskraam die ik gehad heb. Merk wel dat de interesse aan het groeien is, met de groei van mezelf.... Die fijne echo van afgelopen vrijdag maakt me wel ' kooplustiger'... Nog even wachten tot de volgende echo? 9 mei mogen we weer... Pff...

Liefs

D (9w4d ongeveer)

Hoi Hoi,
Nou ik heb gewoon een leuk pakje gekocht hoor!!!
Ik heb reeds een dochtertje van 2,5 jaar..heb dus al heel veel spullen.
Vorig jaar een miskraam gehad en nu opnieuw zwanger ben ca. 8 weken nu. Met 6 wkn heb ik lekker toe gegeven aan mijn dwang om iets te kopen.
De zwangerschap voelt goed en ik had zin om het te vieren met een leuk babypakje.

Mocht het toch weer mis gaan...rot (zwak uitgedrukt) is het dan toch en dat pakje maakt voor mij dan geen verschil.
Maar goed zo zit ik in elkaar.

Ik heb ook al wat mensen verteld over mijn zwangerschap, mede juist omdat het de vorige keer mis is gegaan.

dus doe wat je zelf wil...koop of juist nog even niet.

Terug
Bovenaan