Hebben jullie al veel gekocht voor de kleine?

Hoi meiden,

Ik ben benieuwd wie zich al helemaal suf gekocht heeft en wie net als ik nog niets heeft gekocht voor de kleine.
Op het forum 'zwanger worden' waren er meiden die bij voorbaat al van alles in huis hadden gehaald. Toen dacht ik, ik wacht tot ik echt zwanger ben. Nu ik 16 wk ben, heb ik nog niets gekocht. Dit heeft ermee te maken dat ik niet veel energie/tijd heb om te shoppen, maar ook met het feit dat ik me nog niet echt durf te verheugen op een gezonde kleine in maart, gek he.. Het moet er binnenkort maar van komen.
Ben benieuwd naar jullie verhaal. Als je al dingen gekocht hebt, wat was het eerste?

x Taraneh

ik ben 12 weken nu bijna 13 en heb alleen een kinderwagen besteld nog maar was puur dat ie in de aanbieding was verder valt er weinig te shoppe nog heb er al 1 rondlopen en alles bewaard hihi

zodra we weten wat het wordt gaan we denk shoppe.....

Ik wacht ook tot volgende week! Als ik eenmaal weet wat het wordt kan het shoppen gaan beginnen!
Ik heb al wel wat rondgekeken, maar ik houd niet zo van neutrale dingen.
Ik heb al wel een speentje gekocht van Rock Star Baby, voor de rest heb ik ook nog een hoop liggen van mijn 1e. Wel heb ik al de box opgezet in de huiskamer, maar dat is mede omdat ik ook weleens op mijn 4 maanden oude buurjongetje pas ;)

Liefs! Nicole 15w

Hi Taraneh,

Hier iemand van februari, maar die heeft ook nog niks gekocht: tenminste:niks van betekenis. Kwam laatst een lief muisje tegen en heb dat meegenomen, maar shoppen voor de baby heb ik niet gedaan. Ik kan me van de vorige keer herinneren dat wij rond de 15 weken de wandelwagen hebben gekocht, als opkikker voor mij, omdat ik me erg slecht voelde. De rest kwam pas veel en veel later.

Kijk, nu hebben we al veel omdat we er al een rond hebben lopen. Bedje, wagen, badje, noem maar op, dat hoeft niet meer. De kleertjes kopen wij met de 20 weken, als bonus op de goede echo. Deden we de vorige keer, gaan we nu ook weer doen (mits de echo goed is).

Gr. Tamara.

Ook hier iemand die nog niks gekocht heeft.
Bij de eerste was de babykamer al klaar met 20 weken en toen hadden we de kinderwagen ook opgehaald na de 20 weken echo. Nu hoef ik veel spullen niet meer te kopen.
De babykamer neem ik over van me beste vriendin, want yordi heeft een doorgroeikamer.
De kinderwagen gebruik ik ook gewoon weer, want die is dan nog maar 2 jaar oud. Kleertjes koop ik straks wel weer nieuw, want heb daar toen bijna niets van bewaard. Dat is toen allemaal naar een andere vriendin van me gegaan, want die heeft een zoontje gekregen die een maand jonger is dan yordi en die zit in de schuldsanering, dus kon de kleertjes goed gebruiken. Straks( 3 nov) als we de 20 weken echo hebben gehad, gaan wij ook lekker gericht shoppen. Ik hou ook niet zo van dat neutrale. En daar is ook niet veel in te krijgen in neutrale dingen. Het is toch allemaal vaak of allen jongens of alleen meisjes.

Liefs marielle

Ik heb alleen 2 ledikantjes gekocht omdat we deze heel goedkoop tegenkwamen. verder nog helemaal niets. We hebben wel echt al vreselijk veel gekregen. Denk dat we al zo'n 20 rompertjes hebben, mutsjes, knuffels enz.
De kinderwagen hebben we wel al uitgezocht maar we wachten nog even met kopen. Nog even wat extra bijsparen.
Kleertjkes wil ik zelf pas kopen na de 20 weken echo.

Liefs,

Marye

Hoi,

Wij hebben ook nog niks gekocht.
Nu hebben we wel al spulletjes van de 1e.
Dus dat scheelt weer.
Hier zou het denk ik nog wel even duren voordat we kleertjes gaan kopen.

jee nou eh ik heb me dit weekend rot geshopt
het eerste wat ik gekocht heb zijn mini uggs geweldig

en dan de nodige kleertjes zo schattig
ook al weet ik al ff wat het wordt ivm vlokkentest
al hebben we de nodige tegen slagen gehad en zit ik nu op 15 weken moet het er gewoon van komen hoor vind ik de testen waren goed dus we gaan lekker door

denk dat het weing zin hebt om je maar zorgen te blijven maken is het wel of niet goed is dus lekker shoppen

en er zijn zulke leuke meisjes kleren oww helemaal leuk

Terug
Bovenaan