Hebben jullie al veel gekocht voor de kleine?

hey ik heb al wat gekocht,maar ik wacht met de meeste spullen tot na de 20weken echo,ik ben ook nog steeds bang dat er iets niet goed is,ik heb de babykamer al wel besteld,maar hij komt pas na de 13e.
M,n vriend had met [ik wist toen net 1dag dat ik zwanger was]4weken ong al 2 flessjes gekocht,ikzelf heb als eerste een rompertje gekocht,en gisteren heb ik babysokjes gekocht met daarop i love papa.Maar zodra ik weet dat alles oke is koop ik de hele zaak leeg!! hihi

groetjes 16wken 4dg

Hallo,

Ook wij hebben nog niks gekocht!
In tegen stelling van ons eerste kindje...daar had ik volgens mij bij 4 maanden de babykamer al klaar....incl.alle kleertjes.

Nu voor de 2de zijn we er wel uit dat de babykamer zo blijft maar nog wel wat kleine aanpassingen zijn zoals behangstikkers,en evt nieuwe lakentjes...
Het is nog even wachten op de 20weken echo want eigenlijk zou ik nu wel willen weten wat het gaat worden en mijn man niet! Hij begind nu ook steeds meer te twijfelen dus wie weet?
Mocht het een jongen worden dan hebben we iets meer spullen nodig.....nu bijna alles rose vanaf maat 52/62...

groetjes maureen 16wk1d

Wij hebben ook nog niets gekocht!
Nu hebben we alle grote dingen al in huis, omdat we al een peuter hebben, maar voor kleertjes wacht ik de 20-weken echo ook af. Ben zooo benieuwd wat we krijgen!!

Wij hebben al een kinderwagen, box en ledikantje gekocht, dit puur toevallig omdat ik aan het rondkijken was en ze tegen spotprijsjes tegenkwam en me ook nog eens aanstonden (dit wel allemaal via marktplaats).
Volgende week ben ik lekker vrij en gaan we wat shoppen, Eigenlijk wil ik qua kleertjes nog wel ff wachten tot na de 20 weken echo, ook ivm met weten wat het wordt. Maar aangezien mijn man erg onregelmatig werk en ik 's avonds vaak laat thuis ben en de weekenden bijna de hele dag (hier vind ik dus mijn rust) op de manege met mn paardje bezig ben gaan wij alvast wat dingen halen, De kleertjes laat ik dan nog wel ff zitten, nog tijd genoeg. En lijkt me ook wel super om dan met "oma" te gaan shoppen.

Groetjes Pauline

Hè, fijn om te lezen dat ik niet knettergek ben, maar dat er meer zijn die nog niets aangeschaft hebben. Ik denk ook dat ik na de 20 wk echo wat dingen ga shoppen. Leuk om dat dan gericht te kunnen doen. Ik wil mijn meiden (8 en 10 jr) allebij een pakje laten uitzoeken in 50/56. Dit wel neutraal, want ik vertel ze niet wat het wordt. Ben heel benieuwd wat ze uitzoeken. Leek me een leuke manier om ze erbij te betrekken.

x Taraneh

Terug
Bovenaan