hebben jullie al veel gekocht?

hallo,

hebben jullie al veel spullen gekocht voor jullie baby?
wij gaan straks shoppen, heb er al zoveel zin in!!!
was even benieuwd of ik de enige ben die er al zo mee bezig is haha.

liefs, karin

nee eigenlijk nog niks gekocht... dit word voor ons de 2e ukkie... dus veel spullen hadden we al.. zal misschien wat kleine spullen bijkomen... eerst wil ik de termijnecho a.s. dinsdag afwachten... en dan zou ik misschien wel rondkijken...

nog helemaal nixs... ik wil zo graag eerst weten wat het wordt maar denk toch dat ik daar niet op kan wachten. Vandaag wel al begonnen met de kinderkamer verbouwen :) En ik heb een doos met kleertjes van mijn moeder gehad die van mij zijn geweest. Zo enorm schattig kleind!
Is het gelukt met shoppen.

ja het is zeker gelukt met shoppen, we hebben onze hele uitzet compleet gekocht. het was namelijk opruiming dus veel korting nu kunnen mee pikken.
erg leuk met een vrouw door de winkel gegaan en die zei wat we moesten hebben en dacht na of we dit al hebben of dit, 2 uur later hadden we alles gekocht haha. het was ook nog snel leverbaar omdat het opruiming is dus over 3 a 4 week kunnen we alles ophalen.

Bij de ikea hebben ze ook van dat leuke kinderspul, naast de meubeltjes. Heb al wat lakentjes en trappelzakje gekocht.
En ik denk dat het een meid wordt dus heb ik twee paar sokjes gekocht! En de 20 weken echo wacht ik af. Als het toch een jongentje is heb ik alles nog van mijn zoontje op zolder.
Als het een meid is..........dan ga ik los!!!!!

Wij hebben van de week een box gekocht via marktplaats en gaan na de 9 maanden beurs baby kamertje halen etc, kinderwagen en andere spullen krijgen we van de opa's en oma's we worden zo verwent.

Terug
Bovenaan