hebben jullie al veel gekocht?

dit is mijn vierde dus hebben wel nog wat.
hebben wel een duowagen waar ze naast elkaar zitten gekocht die hebben we straks toch weer nodig.
verder geloof ik niet echt veel dingen nog die we moeten hebben. een wipstoeltje kan er nog wel bij.
kleren ook wel nog wat erbij. als jongentje wordt hebben we toch echt een verschil dat de andere 2 jongens in de winter zijn geboren. van me dochter heb ik niet zo heel veel meer over. dus kleding kunnen we nog leuk shoppen.

qua meubeltjes en de box hebben we al, gekregen van mijn moeder heb ik zelf ook nog ingelegen vroeger.

nu zijn we bezig met het verzinnen hoe we de baby kamer gaan inrichten, het wordt wel een neutrale kamer want we willen niet weten wat het wordt.

qua kleertjes hebben we ook al veel, mijn zwager heeft veel kleertjes bewaart van zijn kind ,dus we moeten nu alleen wachten of het een jongen of meisje wordt.

succes met kopen van jullie spulletjes

Wij waren erg vroeg volgens mij. We hadden wat moeite met zwanger worden en we hadden een jaar geleden al de babykamer geverfd en laminaat gelegd. De muren zijn mint-groen, het laminaat wit en de meubels houden we ook wit, we willen namelijk tot de geboorte niet weten of het een jongetje of een meisje wordt en we kunnen dus twee kanten op. We wisten ook precies welke babykamer we zouden gaan kopen. Toen de test positief was, was er geen houden meer aan haha. Erg riskant, dat wisten we, maar we hebben dus met 5 weken al de meubels gekocht. Met de rest hebben we wel gewacht.

Nu ben ik 15 weken zwanger en vorige week hebben we de rest van de 'grote' dingen gekocht, zoals de box, de kinderstoel, enz. Nu alleen nog de kleine dingetjes en het linnengoed, maar daar wachten we nog even mee.

Jeetje wat hebben jullie al veel geregeld!
Wij gaan over 10 weken verhuizen dus ik wacht tot we in ons nieuwe huis zitten. Volgens mij hebben we dan nog voldoende tijd en weten we ook of het een jongen of meisje wordt.
Wel leuk om al die enthousiaste verhalen van jullie te horen! Go girls!

Wij hebben de afgelopen weken heel veel gekregen, wij krijgen een meisje, dus jullie kunnen wel raden wat voor kleur alles heeft..roze en wit..zo schattig!!! We zijn enorm verwend, de kleine is al verwend terwijl ze was 15 weken in wording is..;)
Afgelopen zaterdag een hele gave maxi cose van mijn ouders gekregen...baby kamertje zijn we nu voor aan het kijken, ik wil graag het thema ME TO YOU in de kamer, dus het worden witte romantische meubeltjes! Ook dit krijgen we van mijn ouders, zo lief!!
Kinderwagen Stork willen we, nu alleen ff bedenken welke kleur!!

Zo leuk allemaal!!

Terug
Bovenaan