Hebben jullie al wat gevoeld?

hoi allemaal !
hier ook al wat gevoeld!
vorige week een mini 20 weken echo gehad omdat ik mee mocht doen aan een onderzoek,
geslacht durfde ze nog niet te zeggen,
dus 29 november geslachtbepaling en 23 december 20 weken echo zo spannend !
 
leuk alle berichten. En wat leuk Sha86 dat je al zo goed kon zien dat je een zoontje krijgt.

MamaJB78 Ja wij willen het ook weten, we hebben al eeen dochter en een zoon en het is qua ruimte wel zo handig om te weten welke spullen ik kan bewaren en welke opruimen
 
Je hebt gelijk flopsy. Het is ook handiger. Ik ben ervan overtuigd dat ik een jongen krijg dus is het ook wel handig als je het weet want stel dat het anders is...dan heb ik nog een halve zwangerschap om daaraan te wennen. Ook voor de andere kinderen lijkt het mij fijn dat ze zich kunnen voorbereiden op een jongen of meisje. Wat jij zegt met opruimen....ik hoef dan alleen maar meisjeskleding op te ruimen want de jongenskleding heb ik jaren geleden al weggegeven. Reden om te gaan shoppen haha!
 
Ik voel sporadisch wat, maar er zitten zo 2 dagen tussen. Ik neem aan dat het wel toe zal nemen de aankomende weken. Voor nu is het een fijne bevestiging. Wij hebben al een zoontje, toch een lichte voorkeur voor een meisje. Volgende week maandag dan hebben we de geslachtsbepaling, we kunnen niet wachten! ?
 
Terug
Bovenaan