Hebben jullie dat ook...

Hoi Evelien.

Hier heb ik dat gevoel ook!
Je krijgt er nu ook veel meer voor terug.
Je kunt ook zien dat hij blij wordt als ik een liedje zing of met wat te eten aankom (hij kent de fles nu en begint dan wild te trappelen) en idd ik sleep ook de hele dag met de wipstoel,speelkleed,baby-gym etc.
In het weekend bij ons in bed vind hij ook zooo leuk,hij ligt tussen ons in en dan geniet hij echt als hij rechts kijkt dat daar papa ligt en als hij links kijkt dat daar mama ligt en dat die samen kroelen met hem,heeeerlijk vind hij dat.
In het begin was het de hele dag troosten eten troosten troosten etc.
Maar het is nu zo leuk vind ik!!
Geniet ervan!!
Hoe gaat het met je zwangerschap?

Groetjes Mikkie.

Het is veel leuker om met je kleintje bezig te zijn als je zoveel respons krijgt! Ik vond het in het begin moeilijk om te zingen en praten tegen hem, omdat het prupke me niet eens aankeek. Maar nu ik echt zie dat hij luistert, lacht als hij een leuk liedje herkent, zing ik rustig uren achter elkaar! Je kunt nu ook echt MET je kleintje spelen, als ik hem een speeltje voorhoud, pakt hij het ook echt en gaat er mee spelen, levert commentaar en kijkt je regelmatig aan ("zie je wat ik al kan, mama?").
En het wordt steeds leuker...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Evi is de laatste tijd niet meer zo tevreden in de box, ja even is leuk maar dan is het brullen. Dus ik sleep ze ook overal mee naar toe, de keuken in, mee naar boven of gewoon lekker samen op de bank.
Ze wil wel actie, ze kan niet echt rustig op schoot zitten. Dan is het zitten, staan, liggen en hangen hihihi.
Je krijgt nu steeds meer terug, ik merk steeds vaker dat ze dingen herkent.
Elke dag is het weer genieten!! of ze er altijd al bij is geweest.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan