hebben jullie dat ook???

Allereerst alvast een pijn paasweekend gewenst iedereen!!!!!Hopelijk gaat het weer een beetje mee werken:)
Maar goed,..vraagje,..ik ben zoals ik denk dat het is ong. 5 weken en 1 dag,...En ik heb gewoon al een buikje.
Nou was ik bij de tweede en derde ook al zo snel aan het groeien, ben niet over veel gaan eten ofzo...
Eigenlijk was ik iets te mager,...maar zo snel al een buikje,..pfff ...en dat moet nog 8 maanden hahaha

jeetje, nee dat heb ik nog niet. Maar voor jou is het dan ook de 4e he?
ik ben van mezelf al best flink en bij de eerste begon je pas rond 20 weken wat te zien.
Nu verwacht ik dat wat eerder.

Hai Nance,

Ik heb het wel, een beetje maar hoor! Ben nu bijna 6 weken maar heb meer een beetje een opgeblazen buik.
Broeken zitten nog wel goed maar als ze te strak in m'n buik zitten geeft dat een oncomfortabel gevoel, draag nu dus veel leggings etc.....
Heb ook wel eens gehoord dat je de eerste weken een wat boller buikje kan hebben en dat dat dan weer verdwijnt maar ja.....iedere vrouw is ook weer anders zwanger en ja....groeit ook anders!

Fijne paasdagen meid! Liefs Lynn.

Ja ook hier al een buikje. Maar ook hier komt het door een opgeblazen buik. En de darmen werken nu nog slechter als normaal. Bij het douchen net dacht ik we nog jeetje kon wel al 12 weken zijn! Maar goed weet dat dat over een paar weken weer weg is maar ook snel genoeg weer terug komt. Dit wordt onze derde en bij de tweede kreeg ik sommige broeken met 9 weken niet meer dicht!

Herkenbaar toch wel.

Dit is mijn tweede, en daar merkte ik de eerste echte bolling pas rond 17 weken ongeveer.

Nu heb ik ook zo'n opgezette buik. Kan em ook niet inhouden, gaat gewoonweg niet. IK vind het ook erg vroeg, maar denk dat het idd samenloop van omstandigheden is. Hormonen, darmen, kleine groei van baarmoeder. En we willen het denk ik ook wel allemaal al een beetje zien haha.

Ik had wel net zoals de eerste keer bijna direct een wat dikker gezicht (beetje opgeblazen). Dat verdween toen na een paar weken weer. Hopelijk nu ook weer. ZIet er toch een beetje gek uit hahaha (anderen valt het niet zo op)

liefs

Leuk die reactie's!!!Bij de andere 3 had ik ook al met 9 weken zwangerschapsbroeken aan en ook ik draag nou liever maar leggings!!!Het is wel leuk om het te zien, het is voor mij 6 jaar geleden dat ik zwanger ws,...maar elke zwangerschap is en blijft toch iets wonderlijks!!!
Eindelijk aan het genieten:)
Dikke kus Nance

Terug
Bovenaan