hebben jullie dat ook???

hihi, wat draagt iedereen toch verschillend he! Bij mij is net als bij de eerste niets te zien!!!!

:-( Bij mij was met 20 weken nog steeds niets te zien en kon toen ook nog gewoon mijn normale spijkerbroeken aan!! Idioot he! En dat is echt niet heel erg leuk.

Op een gegeven moment vroeg iemand zelfs of het niet mis was gegaan! :S

Maar goed, wees maar lekker trots op je beginnend groeiende buikje! Er groeit een mooi wondertje in!!!

Ik ben nog niet aangekomen.
Deze week vroeg een collega zelfs of ik afgevallen was.
Van mijn dochtertje was ik 20 kilo aangekomen.
Die kilos zijn er gelukkig weer allemaal af. Ik ben benieuwd hoeveel kilos het nu gaan worden.
Maar er is dus nog niks te zien.

Ik was met alle drie 30 kilo aangekoen, echt mega veel,...maar goed,...het is er allemaal afgegaan:)Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan met de kilo's!
Liefs nance

Ha Nance,
Ik hoor hier eigenlijk niet. We zijn nog druk aan de klus voor de 3e! ;-) Maar zat hier even te spieken en zag je berichtje. En vond het zo herkenbaar.
Bij mij was het zo erg dat ik niet eens 3 maanden kon wachten met vertellen op mijn werk aangezien je het zo ontzettend goed kon zien al na 8 wkn.
Vond dat stiekem elke keer ook wel leuk. Kon wel meteen zien dat er iets aan het groeien was in mijn buik!!

Fijne zwangerschap! Geniet ervan!!
Liefs

Terug
Bovenaan