hebben jullie die gebruikt? of gebruiken jullie die?

Och of het echt een reden heeft dat ze niet overal meer te koop zijn denk ik niet.
Er was een periode dat iedereen zo'n ding droeg als sierraad en dus waren ze ook overal te koop. De prenatal heeft ze in elk geval nog steeds , maar vaak moet je er wel even om vragen en liggen ze achter de toonbank.

Groet Xanthe

Hoi,

Ik hoor hier nog niet thuis mar wilde wel heel even reageren.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook zo'n belletje gekregen van een vriendin van mij.
Mijn verloskundige heeft het mij afgeraden om hem te dragen omdat het geluid wel versterkt word en je kindje hier ontzettende hoofdpijn van kan krijgen.
Ik heb hem daarna dus ook niet meer gedragen, ik zou niet willen dat mijn ongeboren kind al last heeft van hoofdpijn terwijl ik dit had kunnen verkomen.

Groeten Saskia

Grappig al die reacties, dus beter gezegd, ben ik er niet wijzer van geworden of een Bola nu goed is.

Ik wilde er ook graag een, omdat ik juist van meerder heb ervaren dat
het rustgevend is.   en dat het geluid versterkt is niet helemaal
waar. gaat zelf maar eens onder water en luister naar dit geluid.  
Het vervormd namelijk en klinkt zelfs minder schel als dat wij het
horen.   (weer wat geleerd met duikles)

Ik denk dat het allemaal verschilt per moeder maar ook per VLK, want ik heb het idee dat ze vaak ook hun eigen mening geven.

succes Dees

Heb eindelijk een Bola! Was al 3 winkels afgeweest, maar nergens meer te krijgen. Nu brachten m'n ouders er vanmorgen eentje mee. Ze hadden gisteren gewinkeld en waren elke baby/kinderwinkel die ze tegenkwamen ingeweest om zo'n ding voor me te zoeken! Lief hè?

Heb hem meteen omgedaan. De kids vinden het ook erg leuk, komen er steeds even mee rammelen.
Merk nog niet echt verschil, ons ukkie is net zo actief als altijd.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan