Hi!
Nou ik vond eigenlijk alle dozen wel de moeite waard! Er zat altijd wel iets in wat je kan gebruiken....
En kim, Die dozen krijg je toch pas als je een maand of 7 bent, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze bij de buern worden afgeleverd (Je moet ze toch zelf ophalen...)
En bij mijn vorige zwangerschap heb ik er helemaal geen last van gehad van die telefoontjes. Er is wel 2 keer iemand bij mij thuis geweest waar ik nog meer spulletjes van kreeg zonder verplichtingen.
En als ze dan toch bellen, gewoon zeggen dat je niet geintreseerd bent en dat het je alleen maar om de gratisd spulletjes ging, hihi, dat werkte bij mij heel goed, sindsdien nooit meer lastig gevallen!
Toen der tijd zaten er spulletjes in als: een pak luiers, billendoekjes, monstertjes, speentjes, slabbertjes, tutdoekjes, tijdschriften, opvolgmelk, enz enz. Ik weet alleen niet meer wat in welke doos zat.
Verder zitten er heel veel foldertjes van aanbiedingen in (van de sponsors) en sommige zijn nog best nuttig vond ik!
Ik heb het altijd kei leuk gevonden, en natuurlijk zitten er soms dingen in waarvan je denkt "Wat moet ik ermee" maar aan de andere kant, je krijgt ´t maar. Ik vind niet dat je moet klagen om iets wat je gratis krijgt en blij mag zijn dat je zoiets krijgt. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk...
Ik kan niet wachten totdat ik ze weer kan ophalen!
Liefs, Nicole 6w3d