dat je overal aan twijfelt? yara slaapt nu bijna elke nacht van 11u tot half 9.. echt helemaal lekker maar hoe prop je 5 flessen in die tijd? en om dr nou elke dag een fles minder te geven.. ze is morgen 16 weken maar ik ben nu ook begonnen met fruit.. 2 weken geleden was ze 63cm en 7 kilo.. ze vind het echt lekker, maar vanaf vandaag twijfel ik ineens of ik dat wel goed doe..
omdat yara zo 'groot' is..past ze niet zo goed meer in de kinderwagenbak, het gaat nog wel, maar vraag me af of dat nou lekker ligt voor dr..maar 'durf' eigenlijk niet zo goed de kinderwagen om te bouwen omdat andere mensen misschien wel zeggen dat dat niet goed is.. ze is tenslotte pas 16 weken..
echt.. vandaag is echt zo'n dag dat ik even overal aan twijfel en ben gewoon een beetje down.. misschien ligt het aan het weer, yara slaapt op 2 uurtjes na ook al de hele dag en zit maar een beetje te zitten.
nouja.. misschien is het strakkies weer over.. maar nu twijfel ik aan alles..
groetjes jose (mama van yara)
omdat yara zo 'groot' is..past ze niet zo goed meer in de kinderwagenbak, het gaat nog wel, maar vraag me af of dat nou lekker ligt voor dr..maar 'durf' eigenlijk niet zo goed de kinderwagen om te bouwen omdat andere mensen misschien wel zeggen dat dat niet goed is.. ze is tenslotte pas 16 weken..
echt.. vandaag is echt zo'n dag dat ik even overal aan twijfel en ben gewoon een beetje down.. misschien ligt het aan het weer, yara slaapt op 2 uurtjes na ook al de hele dag en zit maar een beetje te zitten.
nouja.. misschien is het strakkies weer over.. maar nu twijfel ik aan alles..
groetjes jose (mama van yara)