hebben jullie dit ook wel eens?

pffff.. ben blij te lezen dat ik dus niet de enige ben..
morgen moet ik weer werken maar dan ga ik van het weekend maar is aan de 'knutsel' met de kinderwagen.
t is inderdaad wel vreemd als je kijkt hoeveel kleintjes al niet meer passen in de reiswieg!! zou het dan toch aan de kinderwagens liggen??
wij hebben een koelstra...

en hoe doen jullie dit met voeding?? ik bedoel.. kan die kleine moeilijk in een periode van half 9 tot half 11 volproppen met 5 voedingen en dan ook nog eens met een tussentijd van 4 uur?? maar als ik maar 4 voedingen doe..dan komt ze midden in de nacht.. of ze komt te kort?! leuk hoor.. zulke dagen...

liefs jose mama van yara

Hoi Jose,

Yari was vrige week 63 cm en 7 kilo. Maar wel nu 4,5 maanden.
Qua gewicht mag hij 4 voedingen, hoeft geen fruithap maar mag wel als er geen allergieen in de familie voorkomen.
Nu ben ik sinds een weekje over op 4 voedingen en een fruithap.
"s morgens om 7.00 uur 1e fles van 200 cc
ongeveer om 11.00 uur fruithap
ongeveer om 12.00 uur 2e fles 200 cc
ongeveer om 16.00 uur 3e fles van 200 cc
ongeveer 20.00 uur de papfles 200 cc + rijstebloem.

En hij gaat dan rond 20.30 uur  naar bed en was vanmorgen om 6.55 uur wakker !!!
En de hele nacht heb ik hem niet gehoord..
Ik lag al vanaf 5.00 uur wakker........

Maar ja, nu zit Yari in een geweldig schema en nu mama nog.
En over de kinderwagenbak, Yari past en nog heel goed in, wij hebben een mutsaers ( Van Yenna nog ) en die bak is heel groot tegenover andere kinderwagens, dus hij ligt hier nog wel een tijdje in. Hij vind het overigens nog steeds heel leuk om erin te liggen.

Groetjes Marina.

Tja wat is groot?
Ik heb voor Mirthe vandaag ook de wagen omgebouwd omdat het wel erg krap werd. Ze is nu 15 weken en met 13 weken was ze 64,5cm en 8380gram. Heeft misschien ook met de wagen te maken welk merk je hebt. Ach zolang je de buggy zo plat mogelijk legt kan het niet veel kwaad.
Groetjes Lillian

Onze bak is 80 cm lang.
Merel was met 3 maanden (is nu 3.5 mnd) 63 cm.
Ze heeft nog een beetje ruimte, maar de 6 maanden in die bak gaan we echt niet redden!

we hebben een mutsy.

Terug
Bovenaan