Hebben jullie dit ook??

Hoi ester,

Tja ook ik ken het, maar heb er nog de grootste moeite mee dat mijn schoonzus zelf 4 jaar is bezig geweest om zwanger te worden (inmiddels 9 jr geleden) en toen ze op het punt stonden ivf te gaan doen ze spontaan zwanger bleek te zijn.

Nu zitten wij in die MMM en ze vraagt er niet naar, niet hoe het gaat wat de ontwikkelingen zijn of wat ook! triest hoor dat mensen zo met hunzelf bezig moeten zijn.

Probeer je er toch overheen te zetten. belangrijk is toch wel dat het je (schoon)familie is en blijft en je er toch mee zal doen.

Sterkte
Sylvia

hallo,

Bedankt voor jullie berichten, Je snapt pas echt hoe je je voelt wanneer je het zelf hebt meegemaakt. Maar toch. Wij nemen even wat afstand van mijn schoonouders en zwager/schoonzus. Ik ben gewoon te boos. En als ik boos ben en ik ontmoeoet ze dan weet ik niet in hoeverre ik aardig kan blijjven.
Ik weet dat wij ze niet kunnen ontlopen omdat het je familie blijft maar wat zijn nu doen vinden wij echt niet leuk. Ik denk dat als wij voorlopig niet van ons laten horen dat  zij zelf ook wel inzien dat ze verkeerd bezig zijn geweest. Kan alleen niet terug gedraaid worden...  
De ooms en tantes reageren wel okee maar ik vind het gewoon niet leuk dat iedereen het nu weet. Leuk als wij wel inverwachting zijn om het dan te vertellen. goh wat een verrassing! Tja jullie waren toch al bezig...... zal waarschijnlijk niet zo lopen maar toch. Op dit moment kan ik niet anders denken. en kan ik ze niet uitstaan!!!

Liefs Ester

Hoi Ester.

Ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie en je schoonfamilie.
Wat een gedoe zeg. Kan me goed voorstellen dat je er heel kwaad om wordt en tevens dat het je ook verdrietig maakt. Nou moet ik zeggen dat ik nog niet weet of we er last mee gaan krijgen aangezien het nog niemand weet dat we bezig zijn. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet echt verwacht dat we er gedoe mee krijgen. Het lijkt me wel heel pijnlijk. Maar je weet maar nooit natuurlijk....
Nou ik hoop iig dat het zich snel allemaal een beetje oplost en dat jullie natuurlijk snel zwanger mogen zijn.
Ik heb net even op je site gekeken. Wat gaaf zeg!!! Echt leuke dingetjes. Ik weet wel waar ik moet zijn als het bij ons zo ver is ;-)

Nou meid heel veel sterkte.

xxx Niekje

Terug
Bovenaan