Hebben jullie dit ook???

Haast 32 wk in verwachting en ik heb het idee dat die kleine steeds minder ruimte krijgt.
Bij mij voelt het eerder als geduw in mijn buik dan dat het fijn is, ervaren jullie dat ook?
Ik bedoel het is nog steeds heerlijk hoor, maar het voelt sinds een paar dagen veel anders als die kleine beweegt.
Ben benieuwd hoe jullie het ervaren.

liefs nath

Ik heb af en toe dat ik het een beetje benauwd heb. Dan is mijn buik zwaar en krijg ik het benauwd. Waarschijnlijk duwt de kleine nu om meer ruimte te creeeren.

liefs

Ja, het begint nu inderdaad anders te voelen dan een of 2 weken geleden.
Maar op zich misschien wel logisch, want als ik de groei-mails krijg, staat er ook dat de kleine al rond de 40 cm groot is en ook al op weg naar de 2 kilo.
Het voelt af en toe niet echt fijn, maar ja, het zal er wel bij horen :).

Als ik in de auto rijd (en dat is elke dag 1 uur heen, en 1 uur terug) heb ik ook het gevoel dat ze de hele tijd in mijn rechterlies zit te schoppen. Ik kan je vertellen dat dat ook niet fijn voelt.

Maar gelukkig heeft ze m'n ribben nog niet ontdekt :), dat scheelt al weer.

Nou ja, nog 8 weekjes, zullen we maar denken!!

Liefs

ik heb het ook... ben maandag 32 weken maar merk echt dat de kleine zich soms helemaal uitrekt en ik dan echt helemaal recht moet gaan zitten om de pijn wat te verlichten.
hij trapt ook gruwelijk vaak tegen mn blaas aan met als gevolg dat ik het gevoel heb dat ik heel nodig naar de wc moet....
en ja ik geniet nog steeds maar soms..... ff niet hahahahahahah

Allemaal erg herkenbaar.
Mijn ribben zijn al erg pijnlijk van al dat getrap.
Gister had de baby de hik, 2 uur lang!!!!!!!
Maar moet zeggen dat ik er dagelijks van geniet, vind het zo leuk om te zien als mijn hele buik weer alle kanten op beweegt ( en de nachten daar hebben we het maar niet over want die vind ik gruwelijk, kan niet slapen, omdraaien doet vreselijk pijn aan de bekken enz...)

Ik ben nu over de 29 weken en ik merk sinds een week of 2 dat ik echt minder kan eten. Dus mijn maag heeft minder ruimte. En ik heb soms echt behoefte om mijn lijf uit te rekken om maar ruimte te krijgen. Van lang zitten krijg ik zo'n vol gevoel. Ik vind af en toe gaan liggen ook echt heerlijk en gelukkig kan dat nu ook volop (ben op vakantie). Ben benieuwd hoe dat straks weer gaat als ik aan het werk moet, de hele dag zitten + uur heen en uur terug in de auto... Nou ja, we'll see!

Ik voel de baby nog niet echt tegen mijn ribben schoppen maar had gisteren bijvoorbeeld wel het gevoel dat 'ie niet lekker in mijn buik lag. Misschien wel overdwars, nou dat voelt niet bepaald comfortabel nee.

En dat getrappel op je blaas ja, haha... net of de baby er genoegen in schept ;-)

Ow, enne... heb een week geleden een voedingskussen aangeschaft en slaap daar nu mee. Heerlijk!!! Echt een aanrader, je ligt dan lekker stabiel op je zij in bed zonder dat je buik trekt of je de neiging hebt om te rollen. Dus Essje, wellicht dat dat wat helpt!

Terug
Bovenaan