Hebben jullie dit ook???

Ik heb ook het idee dat ie iets minder beweegt dan van te voren.... wat eerst gerommel en getrap was, is nu meestal meer geschuifel en af en toe een strekkend beentje tegen/onder mijn ribben....

Voedingskussens RULES! echt, ik vraag me af wie hier zonder kan....

Ik niet in ieder geval.

liefs

Ben vandaag precies 30 weken en herken het nog niet helemaal. Het bewegen van de baby zit hier nog op het niveau: geweldig leuk!! Weet van de eerste nog wel dat dat snel zal veranderen.. :)

Ik vind wel de zwangerschap in geheel zwaarder worden. Ben nu 2 weken terug van vakantie en ben me toch MOE. Echt niet normaal, ik ben nog nooit zo moe geweest, ook niet de eerste maanden na de geboorte van onze zoon. Ik begin gewoon op te zien tegen de komende 10 weken. Jammer, want tot voor 2 weken terug heb ik echt geen klagen gehad! Ik bekijk t maar van dag tot dag, want als ik me bedenk dat het nog max 12 weken kan duren krijg ik spontaan een huilbui.

Ik slaap al weken met het voedingskussen. Das heerlijk maar helaas zal ik me een paar keer per nacht moeten omdraaien en das echt %#$^$#
Soms kraakt mijn schaambot door het draaien zo hard dat mijn man er van schrikt.
Daarna heb ik een tijdje zoveel pijn dat ik niet meer kan slapen. Vandaar dat ik de nachten echt vreselijk vind. Gelukkig heb ik overdag veel minder pijn en als ik rustig aan doe zijn de dagen goed te doen. ( maar stiekem ben ik wel aan het aftellen..hihihi)

Terug
Bovenaan