Hebben jullie een voorgevoel jongen of meisje?

Hoi Mede mama's,

Zijn jullie ook zo benieuwd wat het geslacht van jullie beebje is?
Ik heb een heel sterk voorgevoel dat we een jongen krijgen (nergens op gebaseerd uiteraard).
Ik kan niet wachten tot ik het weet, ben zo benieuwd!!

Groetjes,

Missy

Leuk om daarover na te denken! Ikzelf heb nog niet heel sterk een voorgevoel, maar mijn vriend denkt een jongetje, net als mijn schoonmoeder en zus. Dus wie weet! Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je een vrouwengeneratie hebt, je daarna een mannengeneratie krijgt (zie je ook bij de koninkijke familie). Mijn vriend heeft twee zussen en ik drie, we hebben beide geen broers. En twee van mijn zussen hebben een zoontje, dus als die theorie klopt... dan wordt het inderdaad een jongetje!

Willen jullie trouwens ook weten wat het wordt? Ik niet. Vind het veel leuker wanneer het een verrassing blijft en we tot het laatst toe nieuwsgierig kunnen zijn naar het geslacht.

Liefs,
RdV1984

ik denk dat wij weer een meisje zullen krijgen om 2 redenen:
- mijn man is autospuiter en werkt dus met chemicalen, hij gebruikt wel zijn spuitmasker maar dan nog. Het is bewezen dat mannen die onder extreme hitte werken en met chemicalen vaker een meisje krijgen, dan bijv kantoormannen.
- ik weet wanneer we gevreeen hebben en wanneer de eisprong was, daar zat 3 dagen tussen (we sexen niet zo heeeel vaak meer ). en ook dat is een bewezen zaak dat je dan meer kans hebt op een meisje.
Want jongenszaadjes zijn sneller maar gaan wel eerder dood, als er dus een langere tijd tussen de daad en de eisprong inzit dan zijn er meer meisjeszaadjes over en weinig tot geen jongenszaadjes.

dus nogmaals ik denk een meisje, tzt laat ik het wel weten aan jullie.

en ja wij willen dit graag weer van te voren weten omdat we te nieuwsgierig zijn en omdat we ook willen weten hoe we het kamertje gaan maken. Of eigenlijk beter gezegd of Fleur een nieuwe kamer krijgt of dat het beebje de nieuwe kamer krijgt (mocht het een jongen zijn).

Het maakt me trouwens niks uit, we wilden graag sowieso een meisje en die hebben we al, wat er nu komt maakt dus niks uit.

groetjes Petra

Hoi hoi,

Ik heb deze keer echt geen idee.
Bij de zwangerschap van Sven was ik er echt heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen.   Toen had ik bij de 20 weken echo ook echt van: als ze nu gaan zeggen dat het een meisje wordt, wordt ik gek.
Mijn vermoeden bleek dus te kloppen want we hebben een prachtige zoon.
Nu weet ik het niet. Mijn zwangerschap is wel in vele opzichten totaal anders dan die van Sven dus dat kan er misschien op duiden dat we nu een meisje krijgen.
Ook bestaat er een theorie dat het merendeel van de ouders die eerst een jongetje kregen, daarna een meisje krijgen (ik heb ook een oudere broer) en dat mensen die eerst een meisje krijgen daarna weer een meisje krijgen.
Ach, ik zie het wel. Wil het wel graag van tevoren weten dus we hopen dat er iets te zien is bij de 20 weken echo.

Groetjes,
Maike

Wij willen ook heel graag weten wat het is. We zijn al orienterend naar een babyzaak geweest en ik vind dat je een leuker kamertje in kan richten als je weet wat het is. Ook qua kleertjes wil ik niet alles beige of wit dus dan is het ook makkelijk.

En het is toch wel een verrassing, of we  het nu in april horen of in september gaan zien.
De bevalling wordt sowieso een verrassing, ik weet niet wat me te wachten staat en hoe ons beebje eruit zal zien enz enz

En voor de aanstaande papa lijkt het me ook wat echter allemaal als ie weet of we een zoon of een dochter krijgen.
Ik verheug me dus erg op de 20 weken echo!!!!!!! (duurt nog even maar ja)

Zodra we het weten blijft het wel ons geheimpje, lekker van ons tweetjes.

Veel liefs

Zelf denk ik dat het weer een jongetje wordt (ik heb ook al twee zoons), maar iedereen om me heen zegt dat het nu echt een meisje wordt. Of misschien hopen ze dat? Het maakt mij niet uit.
Ik wil het wel graag weten, maar het blijft dan wel het geheimpje van mij en manlief.

Ik heb echt totaaaal geen idee, tja ...het is 50-50 he?  Nou denkt mijn vriend een meisje, hij vindt mij meer een 'meisjes moeder' haha maar ja ik heb echt geen idee.

De gynaecoloog zei dat ze het al heel vroeg kunnen zien. Wij zijn uiteraard ook heel benieuwd en willen het zo snel mogelijk weten (wat ik hier natuurlijk wel met jullie deel). Maar ik vond het vreemd dat de gyn zei dat hij het al zo rond 13  weken kon zien  

Ik ben blij met wat het ook wordt, maar ben al wel heel nieuwsgierig ernaar en eigenlijk duurt 't gewoon allemaal veel te lang!

Liefs,
Wish

Terug
Bovenaan