ik denk dat wij weer een meisje zullen krijgen om 2 redenen:
- mijn man is autospuiter en werkt dus met chemicalen, hij gebruikt wel zijn spuitmasker maar dan nog. Het is bewezen dat mannen die onder extreme hitte werken en met chemicalen vaker een meisje krijgen, dan bijv kantoormannen.
- ik weet wanneer we gevreeen hebben en wanneer de eisprong was, daar zat 3 dagen tussen (we sexen niet zo heeeel vaak meer ). en ook dat is een bewezen zaak dat je dan meer kans hebt op een meisje.
Want jongenszaadjes zijn sneller maar gaan wel eerder dood, als er dus een langere tijd tussen de daad en de eisprong inzit dan zijn er meer meisjeszaadjes over en weinig tot geen jongenszaadjes.
dus nogmaals ik denk een meisje, tzt laat ik het wel weten aan jullie.
en ja wij willen dit graag weer van te voren weten omdat we te nieuwsgierig zijn en omdat we ook willen weten hoe we het kamertje gaan maken. Of eigenlijk beter gezegd of Fleur een nieuwe kamer krijgt of dat het beebje de nieuwe kamer krijgt (mocht het een jongen zijn).
Het maakt me trouwens niks uit, we wilden graag sowieso een meisje en die hebben we al, wat er nu komt maakt dus niks uit.
groetjes Petra