Hebben jullie een voorgevoel jongen of meisje?

raar dat jouw gyn dat zei idd, want het is nml zo dat rond die periode het pas zichtbaar gaat worden.
tis nml zo dat alle kindjes op het begin een flupje hebben, het flupje wordt of een piemeltje (dan groeit ie dus verder uit) of het hij "krimpt" en dan wordt het de clitoris.
De kans is dus groot dat er een flupje hangt terwijl het toch een meisje is.

wij hebben dit gehad bij Fleur, mijn man zat zo te "drammen" of de gyn het echt niet kon zien, de gyn en ik legde samen dit verhaal aan hem uit. en toen liet de gyn ook het flupje zien.
heel stom want 8 weken lang heb ik TOCH gedacht (ondanks dat ik het weet) dat we een jongen zouden krijgen. bij de 20 weken echo bleek het dus een meisje te zijn. Dat was een heel raar gevoel....

aan de andere kant hebben kenissen van ons het wel gezien omdat het zoooo duidelijk een piemeltje was, het flupje was nml een beetje lang (haha).

dus het kan in sommige gevallen zo zijn, maar het "flupje proces" (zal ik het maar even noemen) kan mss toevallig vlak daarna gaan gebeuren.

mmmm snappen jullie het? mss een beetje een vaag verhaal, haha

groetjes Petra

ja ook ik ben heel benieuwd naar het geslacht
bij mijn dochter had ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden
keek ook alleen maar naar jongesspulletjes
nu had ik eerst het gevoel dat het een jongetje werdt maar nu toch meer dat het een meiisje is ach ja we wachten maar af

groetjes sabine

Hey jullie,

Vorige keer was ik er heilig van overtuigd dat 't 'n jongetje zou worden en was dus ook echt verbaasd toen er 'zomaar ineens' 'n meisje werd geboren. Deze keer heb ik 't al vanaf 't begin over ze en tegen Mirte zeg ik ook elke keer als je zusje er is (ze is net een, dus kan 't toch nog niet helemaal volgen, maar goed je kletst toch wat af tegen d'r); kortom ik denk dat ik er weer finaal langs zit en 't 'n jongetje blijkt te zijn
We willen 't in ieder geval niet weten. Ik vind 't voor m'n gevoel net zoiets als al voor je verjaardag weten wat je krijgt... ergens wil je 't wel heel graag weten, maar wachten is nog leuker/ spannender. (hoewel ik me ook helemaal kan voorstellen dat je 't gewoon wel wil weten hoor)

Liefs, Lieske.

mijn voorgevoel zegt dat het een jongen wordt. We hebben ook al een jongensnaam en voor een meisje vinden we dat echt nog heel moeilijk.
Het slaat nergens op maar ja.............gevoel............

Voor ons maak het niet uit. We hebben een dochter en een zoon. Voor ons is het belangrijker dat deze zwangerschap nu wel goed gaat en dat alles goed/gezond mag zijn ook al klinkt dat zo cliché......

Mijn man wil heel graag weten wat het wordt terwijl ik zo iets heb van laat het maar een verrassing zijn als zij/hij komt. Misschien dat ik er aankomende weken anders over ga denken?

gr. Blije Mama van 2

Hoihoi,

Ik weet het deze keer echt niet, maar wil het wel graag weten. Bij de oudste vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongetje zou worden en dan was ook zo. We wisten het na de 20 weken echo, maar hebben het lekker een geheimpje gehouden voor ons tweeen en nu heb ik helemaal geen idee..

Pff, moeten nog 7 weken wachten voor de 20 weken echo.. Duurt dan weer zo lang!

Groetjes,
Jo

Terug
Bovenaan