Hebben jullie een voorgevoel?

Jongen of meisje?

Ik heb echt geen idee.

Bij mijn zoontje was ik er van overtuigd dat het een meid zou worden. Des te groter de verassing toen.

Nu weet ik het echt niet, durf ook geen uitspraken te doen.

Het maakt ook eigenlijk niet uit. ZOlang het gezond is vind ik het helemaal prima!

Toch wil ik het deze keer ook weer weten.

Jullie ook?

Ik weet t niet, echt niet... Tis nog maar zo pril (4,5wk) en misschien dat als mn kwaaltjes anders of hetzelfde zijn als bij mn zoontje (vooral erg moe de eerste 13 weken) maar voor nu denk ik weer een jongen, omdat ik die al eentje heb en de conese geslachtskalender dat zegt...

Bij mn zoontje wisten we wat het werd, nu wil ik het wel weten maar het geheim houden voor de buitenwereld maar dat is onmogelijk voor mijn man. Die kan nl geen geheim bewaren... ;)

Bij mijn dochter wisten we ook dat het een meisje werd en toch heb ik al die tijd zitten twijfelen, wat als.... er toch een jongetje uit komt hihi..

Ik weet niet of ik het nu wil weten. Waarschijnlijk wel... ben wel nieuwschierig, maar tja... de verrassing tot het laatst bewaren is ook wel heel erg leuk!

Zelf heb ik geen voorgevoel. iig nu nog niet. Wel wat anders mee gemaakt. Paar dagen na dat ik de test had gedaan kreeg ik een berichtje van mijn vriendin dat ze over ons gedroomd had. We hadden een dochterje...... Ze weet niet eens dat ik zwanger ben.... toen ik dat las kreeg ik zo'n raar gevoel van binnen. Was blij dat ze het niet zo aan me vertelde, dan had ze gelijk geweten dat ik zwanger ben....Haha. Ben benieuwd hoe ze reageert als we het gaan vertellen aan haar, en of ze gelijk heeft.... Dat zou toch helemaal grappig zijn.

Pfff nog geen idee, kan me ook nog niet voorstellen dat het goed gaat. En alles is welkom. Mijn twee oudste zijn meiden. De echo bij nr 3 was duidelijk een jongen. Dus het maakt me echt niet uit. Meiden namen zijn hier makkelijker, over jongens namen worden we het echt niet eens. Dus op dat gebied dan maar een meid. Ha, ha.

Ik heb ook geen idee. Praktisch gezien zou een jongen handig zijn. (heb al een zoon van dec.)
Maar een meisje zou ook wel heel leuk zijn.
ik heb echt geen voorkeur, al salles maar goed mag gaan.
we willen het wel graag weten en ik weet nog niet of ik dit geheim ga houden. Bij mijn zoon heb ik het op een gegeven moment wel laten merken.
Ik weet nog toen mijn zoon op mijn buik gelegd werd, dat ik vroeg, het is toch wel een jongen he?
haha, was ook even bang dat het toch een meisje zou zijn. haha.

We hebben allebei het voorgevoel dat het een meisje is. Vanmiddag hadden we het zelfs over ze...de Chinese kalander geeft ook een meisje aan. De eerste keer klopte deze kalander ook. Met 16 weken gaan we een pretecho laten maken voor het geslacht. Ik ben benieuwd, ik heb nu echt geen voorkeur, al ben ik wel heel gelukkig dat we een dochter hebben.

Bij de eerste hebben we het meteen tegen iedereen verteld en ook losgegaan met shoppen in het roze al had ik af en toe toch de twijfel, zouden ze het wel goed gezien hebben...

Ik heb ook iets gelezen over een test welke je met 6 weken zelf kan doen en 80% klopt, iemand van jullie iets meer over gehoord?

Jongen, meisje,,beide is erg welkom en gezondheid is het allerbelangrijkste!

Wij denken allebei een meisje.....helemaal nergens op gebaseerd maar toch. Het maakt ons eigenlijk helemaal niets uit en hoe cliche het ook klinkt: als het kindje maar gezond is! Mijn man denkt overigens nog steeds dat het een tweeling wordt, ook nergens op gebaseerd maar soms heb je wel eens van die voor gevoelens!

Wij willen het wel heel graag weten en vroeger zei ik altijd: zodra ik het weet, vertel ik het aan iedereen maar nu vind ik het wel erg leuk om het geheim te houden alleen willen mijn moeder en zus het wel heel, heel graag weten dus.......we zien wel als het zover is! Hihihi!

Fijne zondag! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan