Hebben jullie een voorgevoel?

Ik weet het ook niet hoor.
Maar we willen het wel graag weten.
Bij onze eerste hebben we een vlokkentest laten doen en weet je het geslacht dus ook meteen. En met zekerheid, want ze kijken naar de chromosomen.
Nu gaan we weer een vlokkentest doen en willen we het weer graag weten.
Ook hebben we toen het geslacht niet geheim gehouden.
En dat gaan we nu ook gewoon vertellen aan ieder die het wil weten.
Is erg gemakkelijk in de voorbereiding en je hoeft niet bang te zijn dat je je gaat verspreken.

Ik heb een voorgevoel dat het een jongen word, alhoewel het wel heel erg leuk zou zijn dat het een meisje zou worden, is alweer zo lang geleden:)
Ik wil ook graag weten wat het is!.....Ach wat maakt het uit,...als het maar gezond is!!!
Liefs nance

Alhoewel ik altijd heb gezegd dat ik nog een meisje zou krijgen heb ik totaal geen voorgevoel.. Mijn man daarintegen denkt dat we een jongetje krijgen..

Wij willen het wel weten en maken daar ook geen geheim van,bij de andere ook niet gedaan. Al zou ik het willen dan heb ik een wederhelft die de mond niet zou kunnen houden. haha

We hebben nog geen idee wat het wordt. Met meisjes namen hebben we niet zoveel moeite. Daar zijn we het nu al aardig over eens. Jongens namen zijn een stuk lastiger.....
Wat ik wel grappig vind is dat ik het weekend voordat we ontdekte dat ik zwanger was droomde dat we een kindje hadden. Het was heel schattig en we waren heel blij samen. De week daarna bleek ik zwanger te zijn.
Helaas heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook gedroomd dat ik een dood kindje had. Dit werd een missed abortion. Ik bleek dit te hebben gedroomd in de week dat het kindje gestopt was met groeien....
Dat was wel even een raar idee.
Gelukkig heb ik dit tot nu toe nog niet gedroomd!

Ik heb het voorgevoel dat het een tweeling is!Nergends op gebaseerd hoor, heel bizar!!!!Zal wel niet,...kan het ook niet baseren op iets, want mn man is er geen een van een tweeling, en ik ben geadopteerd uit indonesie toen ik 3 weken oud was,..
Heel gek,...maar zegt steeds ze en als ik in slaap wil vallen schiet het onderwerp ook door mn hoofd:)
Liefs Nance

Terug
Bovenaan