Hebben jullie het al aan iedereen verteld?

Hallo mamma's,
Ik ben nieuw hier, heb mezelf al bij een aantal onderwerpen vermeld.
Ik ben 33 jaar, en verwacht rond 17 sept ons 2e kindje. Weer net zo spannend als twee jaar geleden......
Nu krijg ik nog een afspraak bij de vk en een echo staat ook op de planning. Ben even benieuwd of jullie al voor deze afspraken aan iedereen het goede nieuws hebben verteld. Zelf wacht ik nog even tot we het hartje gehoord hebben, denk ik.

Ik lees graag jullie reactie!

Groetjes van Dieke.

nadat wij een goed echo hebben gehad, hebben we het verteld met 9 weken aan de ouders van beide kanten. Vanavond gaan we het vertellen aan goede vrienden (ben nu 10 weken) en dan met 12 weken aan de rest van de familie en vrienden. (we hebben eerst gewacht op een goede echo met 9 weken)

Hey Hollie,

Welkom op het forum.
Wij zijn dan rond dezelfde datum uitgeteld. ik de 16e. Zelf moet ik dinsdag voor de 1e echo. Maar mijn schoonouders en mijn vriendin heb ik het al 3 weken geleden verteld. Ik moest gewoon iemand hebben om erover te kunnen praten. Met mijn man isdat toch anders. Gisteren heb ik het mijn ouders verteld. Helemaal happy natuurlijk. Verder ga ik het echt pas vanaf de 12e week vertellen aan de buitenwereld. Dan is het voor mijn gevoel het veiligst. Heb al eerder een miskraam gehad, misschien daardoor.
Liefs Marieke

hey,

ik ben nu 8w2d zwanger, 15e uitgerekend.
Carnaval komt eraan, en dan gaat het natuurlijk opvallen. Verder denkt onze hele vriendengroep bij ieder zuchtje dat ik ander doe al dat ik zwanger ben, dus er wordt al maanden over me gepraat, en de laatste tijd helemaal.
Dus hebben wij het al aan wederzijdse ouders verteld. Vanavond aan nog wat andere mensen in de familie, en morgen aan belangrijkste vrienden. Voor de rest komen mensen er vanzelf wel achter.
Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om geheim te houden. Wegens omstandigheden (lees elders op forum) heb ik afgelopen dinsdag al een echo gehad, en het hartje zien kloppen, dus dan verteld het ook wel iets makkelijker...

Hi Hollie,

Ik geloof dat we allemaal rond dezelfde tijd een kindje verwachten. Ik ben op mijn verjaardag uitgerekend, 16 september. Maandag hebben we de 1e echo en ik hoop dat hij goed is, vorig jaar is het na 8 weken mis gegaan en dat punt ben ik net voorbij. Mijn ouders en een goede vriendin weten het, de rest van mijn familie en goede vrienden volgen na maandag en op mijn werk pas na 12 weken. Allemaal erg spannend en ik wil toch weten dat het goed is voor ik het iedereen vertel.
Groetjes,El

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb van de week het hartje gehoord.
De nabije familie wist het al, maar na de echo heb ik het ook op mijn werk en aan de buurtjes verteld

vanavond gaan we het dus aan de vrienden vertellen... doordat ze al maanden lopen te gissen en bij alles denken dat ik zwanger ben, heb ik helemaal geen zin meer om het te vertellen... stom he..

Hoi allemaal,

hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Ik krijg deze week de eerste afspraak bij de vk, en de week erna de echo. Ik denk dat we die afspraken even afwachten voor we het grote nieuws de wereld insturen.
Maar ja, bij mijn oudetse kindje kwam ik bij de vk een bekende tegen en toen moesten we het wel gaan vertellen voordat iedereen het viavia zou horen.....
Je weet dus maar nooit!
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes van Dieke.

Terug
Bovenaan