Hebben jullie het al aan iedereen verteld?

@ Truckerbabe, wat vervelend zeg dat ze al zoveel speculeren over een evt zwangerschap bij je, alsof ze het verwachten (stel dat het niet lukt, mensen weten soms niet wat ze zeggen en kwetsen daarmee mensen onbedoeld, maar goed, dat terzijde)... Toch leuk dat dat ze zo blij waren voor jullie en dat je ervan genoten hebt het te vertellen.

@ Dieke, spannend he dat wachten op de echo.
Wij hebben ook volg wk de echo (dinsd de 16e) en kan niet wachten tot het zover is.

Wij hebben het verteld aan mensen die ons goed kennen (intimi zou ik maar zeggen) zoals de ouders, mijn zussen en een vriendin. De rest vertellen we het over een week of 2, in elk geval ná eem goede echo.
Weet nog niet precies mijn uitger datum omdat mijn cyclus nog niet op gang was gekomen na de pilstop (zo'n 2 mnd voor de posi.test), maar ben nu tussen de 7 en 9 wk zwanger (schat zelf zo'n 7,5 wk). Ben denk ik uitgerekend ergens tussen half en eind sept.
Tjonge, wat een (lang) verhaal geworden zo, haha

Dank jullie wel voor de reacties, medemamma's.
Ik heb er zeker wat aan.
Er zijn al wel mensen in mijn omgeving aan het vissen, dus ze vermoeden vast iets.....
Ik laat jullie nog even weten hoe de reacties waren. We vertellen het iedereen na de echo en de afspraak bij de vk.

Groetjes van Dieke.

Hoi Dames

Gefeliciteerd allemaal. Ik heb de intake bij de verloskundige gehad afgelopen maandag....niet echt spannend. Wat wel spannens is, is volgende week de eerste echo. Volgens de verloskundige ben ik nu ongeveer tussen de 8 en 10 weken zwanger. We zullen het volgende week te horen krijgen. Spannend hoor!

Dit is ons eerste kindje,
We hebben het inmiddels onze beste vrienden en familie verteld. Ik kon mijn mond echt niet meer houden!

Succes met jullie echo's, geniet ervan :D

groetjes Lisette

Wij hebben het ook eindelijk verteld, ook al hebben we nog geen echt bewijs. Donderdag eindelijk bij de verloskundige geweest, maar het was nog te vroeg om te luisteren (balen!) en over 2 1/2 week pas de eerste echo! (4 maart). Maar ik wilde het gewoon vertellen! Ik was het zat. En dat terwijl we het bij de eerste goed 12 weken konden volhouden! Maar het lucht wel heel erg op! Ik hoop alleen nu dat het niet fout gaat want dan moet je dat ook aan iedereen vertellen, maar dat zien we dan wel weer,

groetjes, Irmgard

Terug
Bovenaan