hebben jullie het al verteld?

Ik ben een echte boschenaar en die kunnen gewoon hun mond niet houden...
Mijn ouders, zijn ouders weten het al en ook een paar mensen op het werk.
Zaterdag hebben we een groot feest met vrienden en familie en aangezien ik wel van een wijntje en een sigaretje hou valt het toch gelijk op (was namelijk bij nummer 2 ook).
Je mond houden tot de eerste echo kan ik gewoon niet haha (is me bij geen van drieën gelukt...)

Wanneer gaan jullie het vertellen?

hoi Marijke,

Mijn vader wist het meteen naar de test al, mijn moeder n week later, verder n goede vriedin...
ik kan aardig me mond houden
de ouders van mijn man willen het nog niet weten voor dat het alsnog mis kan gaan. Erg moeilijk want mijn man werkt bij zijn vader!
we vertellen het hen 9 oktober bij de eerste echo, hoe moeilijk dat het wachten en het niet vertellen ook is.
Na de goede echo maakt het ons niet veel uit en als het te spraken kom vertellen we het gewoon.

Liefs

Wij hebben het vorig weekend aan mijn ouders en zijn moeder vertelt. Broer en zussen zijn ook op de hoogte! Twee vriendinnen van mij zijn ook op de hoogte. De rest vertellen we het als we de eerste echo hebben gehad! Maar het is echt leuk om het fantastische nieuws met mensen te delen!!!!

Wij hebben het nog aan niemand verteld en zijn van plan het met een week of 10 te gaan vertellen op mijn moeder haar verjaardag, wel zo'n leuk cadeau om te horen dat je oma wordt :).

Nope, nog niet verteld. Ouders over twee weken, net voor de eerste echo. We hebben er zelfs een fout T-shirt voor besteld ;-) Moet zeggen dat ik het soms wel lastig vind hoor...

Terug
Bovenaan