hebben jullie het al verteld?

Misschien dat we het op de verjaardag van de oudste vertellen, die is op 6 oktober jarig. Het ligt er een beetje aan of mn vriend er tegen die tijd zelf vrede mee heeft. Deze zwangerschap was namelijk niet gepland.....

We weten het zelf net, dus dacht: wachten nog efkes. Wil het inderdaad ook gaan vertellen met zo'n verschrikkelijk fout tshirt (die daardoor toch ook weer leuk is).

Volgend weekend eerst openhuis (we groeien nu echt ons huisje uit) en daarna de zwangerschapskleding maar vast ophalen. Had vorige week bijna een nieuwe herfstgarderobe gekocht, gelukkig niet kunnen slagen (voorgevoel, mijn buik pastte naar mijn idee nergens in). En dan ook maar eens bedenken hoe en wie we wanneer het vertellen! Wel zin in en zal wel even lastig worden om mondje dicht te houden.

Morgen eerst het ziekenhuis (verloskunde en cardiologie) maar eens vertellen dat ik weer vaste klant wordt ;-)

Hoi,

M'n beste vriendin en alleen m'n schoonvader weten het. Op 8 oktober hebben we de eerste afspraak bij de vk. Als het dan allemaal goed is,dan denk ik dat ik m'n mond niet meer kan houden. Ik denk dat ik een shirt voor ons zoontje bestel met: Ik word grote broer.

Ik vond het gisteren heel moeilijk om niets te zeggen. Ondanks de vermoeidheid heb ik toch meegedaan aan de ladies-run(6,4km) in Amsterdam.
Het viel me heel zwaar, heb zeker niet de beste tijd gelopen, maar ik heb hem wel uitgelopen.
Jammer om niet te kunnen zeggen waardoor het zo zwaar was.

Terug
Bovenaan