Hebben jullie het bedje al omlaag gedaan?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

gisteren heb ik de bodem van het ledikantje omlaag gedaan. Van de week kwam ik onder de douche vandaan en lag meneer doodleuk naar me te kijken met zijn ene arm op de rand en hij was druk aan het proberen om de andere hand er ook bij te krijgen. Omdat hij ook al pogingen doet om te gaan zitten heb ik besloten om het maar niet af te wachten en het bed te veranderen. Wat is dat dan weer diep zeg. Hij wordt al zo vlug groot.

Groetjes van Marloes

Wat worden ze snel groot hé.. Die van mij is nog niet zover dat het bedje al naar beneden moet, maar hij word ook zooo groot!!

Britt slaapt nog in de wieg. Die is nu sinds gisteren 7 maand oud.

Morgen willen we het ledikantje opgaan zetten. En omdat ze toch nog niet draait, nog op de 2e stand. Niet het allerhoogste. (mijn man heeft een tussenstand gemaakt, tussen de hoogste ende laagste stand)

xxx Nienke

Mijn zoontje heeft vanacht voor het eerst in zn ledikantje geslapen op zn eigen kamer. Hij sliep nog bij ons op de kamer in de wieg, hij is 6 maanden, dus bij ons gaat t ledikantje ook nog niet omhoog. Gelukkig heeft ie heerlijk geslapen en werd ie om 7 uur wakker en ging daarna gelijk weer verder slapen.
x Jada

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 18:08:08'));

Britt slaapt nog in de wieg. Die is nu sinds gisteren 7 maand oud.

Morgen willen we het ledikantje opgaan zetten. En omdat ze toch nog niet draait, nog op de 2e stand. Niet het allerhoogste. (mijn man heeft een tussenstand gemaakt, tussen de hoogste ende laagste stand)

xxx Nienke

Hoi,

ik heb het bedje ook op de middelste stand gedaan. Die van ons heeft ook drie standen, maar de onderste is helemaal ver bukken. DAt merkte ik al met de kerst toen hij in een campingbedje in de woonkamer lag omdat oma geen box meer heeft.

Groetjes van Marloes

nee bij ons nog geen aanstalte tot eroverheen willen klauteren,en dus blijft die nog lekker op de hoge stand.kan me wel voorstellen dat je t wel doet..je moet er toch niet aan denken...en idd weer een teken dat het zo hard gaatnou doeiiii

Daan slaapt nog in de wieg (hier past hij in totdat hij ong. 1 jaar is).
Ben ik wel blij om, omdat het inderdaad diep bukken is een gewoon bedje, heb af en toe al moeite met de campingbedjes bij de oma's.

Liefs Saskia

Hoi

Ook hier slaapt Joyce (nu dik 7 maand oud)   nog lekker in de wieg.
Aangezien ze zo'n kouwkleum is vind ze dat toch lekkerder voor de nacht.
Overdag ligt ze wel in het ledikant.Gewoon nog in de hoogste stand.
Ze is liever lui dan moe en doet tot nu toe niet veel om te gaan zitten of zelfs maar draaien.
Ach, is voor ons wel makkelijk,hoeven we niet zover te bukken!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan